Take a fresh look at your lifestyle.

وقتی بستنی در تاریکی زبان‌تان را روشن می‌کند

0

استودیو دیزاین غذای Bompas and Parr یک نوع بستنی مبتکرانه را روانه بازار کرده که در تاریکی شب می‌درخشد. خوردن این بستنی به افراد در سینما برای دیدن دیگران کمک می‌کند. این محصول به سفارش یک برند تولیدکننده بستنی به نام Cornetto ساخته شده که علامت تجاری شرکت از جنس شکلات روی نان بستنی موجود است. قسمت فوقانی این بستنی قیفی خاص از یک ماده زردرنگ پر می‌شود. یک تیم خلاق به این بستنی riboflavin تزریق کرده که به ویتامین B2 نیز معروف است.

این بستنی زیر طول موج اشعه UV از خود نور می‌تاباند. از آن جایی که این ماده شیمیایی کمی تلخ است، طراحان برای نزدیک کردن طعم آن به بستنی کمی قند و چربی به آن افزوده‌اند. اشعه UV همچنین برای روشن کردن غذایی که می‌خوریم، در سینما‌ها تولید می‌شود. آنزیم‌های اضافه شده به این بستنی را می‌توان در ماهی ژله‌ای کاواکان و کرم‌های شب‌تاب یافت.

همچنین این شرکت برنامه‌ای برای تولید یک‌سری سس‌های دسر در نظر دارد که در تاریکی شب می‌درخشند. این سس‌ها به طور ژنتیکی از باکتری اصلاح‌یافته ساخته می‌شوند. بهترین قسمت این نوآوری آن است که هنگام لیس زدن به بستنی زبانتان خنک شده و در عین‌حال روشن نیز می‌شود. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا این آینده صنعت غذا است؟

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ