کمپین تبلیغاتی گوگل برای روز جهانی زن
گوگل هر ساله به مناسب روز جهانی زن که هشت مارچ است یک ویدئو میسازد که به مسائل مربوط به زنان شامل حقوق زنان، آزادی بیان و … میپردازد. اما امسال گوگل برای سال ۲۰۱۶ خواسته است تا از زنهای نسل بعد تقدیر کند و ارزشهای آنها را یادآور شود، زنان مهندس، رهبر، تحصیلکرده و … که میتوانند دنیا را تغییر دهند.
بنابراین کمپین تبلیغاتی گوگل برای روز مادر با نام “یک روز من…” – “One day I will” راه اندازی شد.
در این کمپین از ۳۳۷ دختر و زن از ۱۳ شهر در سراسر دنیا خواسته شد تا جمله “یک روز من…” را تکمیل کنند. از سانفراسیسکو، ریو، مکزیکوسیتی و مسکو بگیرید تا دهلی و توکیو زنها با شخصیت و خصوصیاتهای فرهنگی مختلفی در این کمپین تبلیغاتی شرکت کردند و آرزوهای خود را اعلام کردندو از کشف ارقام بیشتر از عدد پی بیگیرد تا تبدیل شده به یک مادر خوب و بخشیدن صدای خود به کسانی که نمیتوانند صحبت کنند.
در میان چهرههایی که در کمپین تبلیغاتی گوگل حاضر بودند افراد موثری مانند ملاله یوسف زی وجود دارند.