Take a fresh look at your lifestyle.

اجرایی شدن تبلیغات محیطی ایام نوروز در قم

0


مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری قم ، اعلام کرد : تبلیغات محیطی ایام نوروز توسط روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قم به ویژه شهرداری انجام می‌شود .
به گزارش مجله محیطی ، سید رضا علیزاده طباطبایی در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید خدمات نوروزی خود را به صورت جداگانه به مسافران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت (ع) معرفی کنند، مطرح کرد : ستاد ویژه خبری استانداری قم به منظور انعکاس اخبار و فعالیت‌های نوروزی با کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات زائران ارتباط برقرار می‌کند .
وی با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات زائران نوروزی امسال نیز در ساختمان فرمانداری قم تشکیل می‌شود، عنوان کرد : مکان مشخصی برای کمیته اطلاع‌رسانی در ستاد تسهیلات پیش‌بینی شده است و طی ایام نوروز اعضا این کمیته در این مکان حضور می‌یابند .
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری قم به استقرار ستادهای اجرایی شهرداری قم و هلال احمر در نقاط ورودی شهر قم اشاره کرد و گفت : دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از ظرفیت شهرداری و هلال احمر در این نقاط استفاده کرده و بسته‌های فرهنگی خود را در میان مسافران نوروزی توزیع کنند .
طباطبایی با بیان اینکه هماهنگی لازم برای برگزاری نشست‌های خبری برای مدیران استانی در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائران انجام می‌شود، تصریح کرد : استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌های جمعی مورد توجه این کمیته قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده در سال گذشته بیش از ۱۳ درصد زائران از نقشه‌ها، نزدیک به ۳۵ درصد از تابلوهای راهنما، ۱۱ درصد از شهروندان قمی و ۳۹ درصد از تجربه‌های قبلی خود استفاده کرده‌اند .
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری قم از فعالیت سامانه ۱۳۷ شهرداری قم و سامانه‌های ارتباطی دیگر دستگاه‌های اجرایی استان یاد کرد و افزود : در نظرسنجی برای مکان‌های مورد بازدید مسافران نوروزی حرم حضرت معصومه (س) ۹۹ درصد، مسجد مقدس جمکران ۷۷ درصد، کوه خضر نبی هفت درصد، امامزاده ها پنج درصد و بیت امام خمینی (ره) دو درصد آمار را به خود اختصاص داده است .
این مدیر با اشاره به اینکه میزان رضایت از خدمات تسهیلات زائران استان قم در سال گذشته ۳۸ درصد بوده است، عنوان کرد : رسالت اصلی اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی بر عهده شهروندان قمی است که امیدواریم آنها در رفتار مطلوب خود با زائران اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مسافران قرار دهند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ