Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده واگذاری استندهای تبلیغاتی در گنبد کاووس

0


شرح آگهی

آگهی مزایده
شهرداری گنبد کاووس در نظر دارد به استناد ردیف ق بند ۱ مصوبه سیصد و سی و چهارمین و سیصد و نود و هفتمین مورخ ۹۴٫۶٫۱۶ و ۹۴٫۱۰٫۲۱ شورای محترم اسلامی شهر و ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها ، ۲۶ مورد از بیلبورد ، تابلو و استندهای تبلیغاتی سطح شهر را با حفظ مالکیت به اشخاص صلاحیت دار و واجد شرایط برای مدت دو سال از طریق مزایده به صورت اجاره واگذار نماید .
۱ – شرکت کنندگان می بایست ضمن بازدید از محل مورد نظر، اسناد مزایده را تحویل ، سپرده ای معادل ۵ درصد شرکت در مزایده را به صورت ضمانت نامه بانکی یا وجه نقد به شماره حساب ۷۰۰۷۸۵۱۴۳۴۱۶ بنام شهرداری گنبد کاووس نزد بانک شهر واریز و فیش مربوطه را ضمیمه اسناد نمایند .
۲ – مهلت قبول پیشنهادات تا آخر وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۹۴٫۱۲٫۱۳ می باشد . پیشنهاد دهندگان مکلف هستند مبلغ پیشنهادی خود را با خط خوانا نوشته و بدون قلم خوردگی به دبیرخانه شهرداری تحویل نمایند .
۳ – در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری به آدرس : www.gonbadcity.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های ۸-۳۳۲۲۱۲۱۴ داخلی ۴۱ تماس حاصل نمائید .
۴ – رعایت لایحه قانونی راجع به منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلسین و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوب ۷۷٫۱۰٫۲۲ الزامی است .
۵ – در صورتیکه برندگان نفرات اول تا سوم تجدید مزایده حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .
۶ – به پیشنهادات مخدوش ، مبهم ، مشروط و یا پیشنهاداتی که پس از موعد مقرر رسیده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
۷ – سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مزایده در اسناد تجدید مزایده مندرج می باشد .
۸ – هزینه نشر آگهی به عهده برنده مزایده خواهد بود .
۹ – شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است .
۱۰ – کمیسیون عالی معاملات در ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۴٫۱۲٫۱۵ در خصوص پیشنهادات واصله تشکیل جلسه خواهد داد .
نوبت اول : ۹۴٫۱۲٫۴
نوبت دوم : ۹۴٫۱۲٫۱۱
عبدالمجید قزلجه – شهردار گنبد کاووس

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ