Take a fresh look at your lifestyle.

راهکار جالب توییتر برای افزایش نرخ مشارکت کاربرانش

0

poll

در حالی که شبکه اجتماعی اینستاگرام با فاصله بسیاری از لحاظ نرخ مشارکت کاربران از بقیه شبکه‌های اجتماعی پیشی گرفته و روز به روز با افزودن امکاناتی جدید نیز افراد بیشتری را به خودش جذب می‌کند، بقیه شبکه‌های اجتماعی به فکر افتاده‌اند تا با ارائه ویژگی‌های جدید مخاطبان خود را حفظ کنند. توئیتر هم یکی از این شبکه‌های اجتماعی است که به خاطر کاهش نرخ مشارکت کاربرانش، به مشکل خورده و سعی کرده با افزودن امکانات جدید خود را نجات دهد.

 

توئیتر که در  زمان بوجود آمدنش فقط یک شبکه اجتماعی شبیه به سیستم‌های Microblogging بود، به مرور زمان و با تغییر رابط کاربری و افرودن امکاناتی چون اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو، توانست خودش را به دیگر رقیبانش برساند. اما مشکل بزرگ‌تر اینجا بود که دیگر افراد عادی علاقه‌ای به فعالیت در توئیتر نداشتند. یکی از مورادی که به طور قطع توانست وضعیت توئیتر را در دوره اخیرش متحول کند، سیستم Poll است که در ماه اکتبر سال میلادی گذشته به آن افزوده شده است.

 

--

 

Poll که در زبان انگلیسی به معنای نظرسنجی است، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از مخاطبان خود سوال کرده و با یک سری پاسخ آماده نیز از آنها عمل بگیرید. هر Poll می‌تواند گزینه مختلف در اخیار مخاطب قرار دهد و البته لازم نیست که نظرسنجی شما حتما با چهار گزینه انجام شود. برای مثال شما می‌توانید نظرسنجی خود را به صورت یک سوال با جواب‌های بلی و خیر انجام دهید.

 

در نظر داشته باشید که هر نظر سنجی در یک بازه زمانی مشخص انجام می‌شود و حداکثر می‌تواند هفت روز طول بکشد. در حین وارد کردن محتوای مربوط به نظرسنجی، مدت زمان مورد نظر شما پرسیده می‌شود.

 

در صورتی که تعداد پست‌های شما کم است، مشخصا باید مدت زمان را زیادتر کنید تا افراد تازه وارد به صفحه شما بتوانند همان جا در نظرسنجی شرکت کنند. البته نظرسنجی شما می‌تواند برای یک روز جهانی یا رویدادی خاص صورت گیرد که مشخصا تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

 

هنوز مشخص نیست که چقدر در نرخ مشارکت کاربران توئیتر تغییر ایجاد شده؛ ولی کاملا مشخص است که در این نظر سنجی‌ها با توجه به اینکه یک عمل جدید اضافه شده، افراد بیشتر به فعالیت خواهند پرداخت و به همراه این مهم نیز نرخ مشارکت هم افزایش خواهد یافت.

цена на видеорегистраторы

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ