Take a fresh look at your lifestyle.

اختصاص یک هزار عدد سازه به تبلیغات انتخاباتی زنجان

0

 

شهردار-زنجان

شهردار زنجان از اختصاص یک هزار عدد سازه سبک در شهر زنجان به منظور ساماندهی تبلیغات محیطی انتخابات خبر داد .
حبیب یگانه در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه حفظ سیما و منظر شهری از جمله وظایف ذاتی شهرداری است، اظهار داشت : در حدود دو ماه پیش ستاد برگزاری تبلیغات شهری با نزدیک شدن به انتخابات تشکیل شد و از دو ماه پیش تاکنون ده‌ها استند تبلیغاتی به منظور انجام تبلیغات از سوی داوطلبان انتخابات تهیه و در سطح شهر نصب شده است .
وی ادامه داد : در این راستا جانمایی ۲ هزار متر‌مربع بنر در سطح شهر زنجان با اولویت خیابان های اصلی در دستور کار قرار گرفته بود .
شهردار زنجان خاطر نشان کرد : بیش از یک هزار عدد سازه سبک موقت در معابر مهم شهری و در فضاهایی که امکان نصب داربست وجود ندارد جانمایی شده است .
یگانه افزود : تدوین ضوابط انتخاباتی و لیست آدرس محل های نصب تابلوهای انتخابات در سطح شهر به همراه نقشه‌های مربوطه نیز در راستای ساماندهی تبلیغات شهری انجام شده است .
گفتنی است ، یکی از وظایف شهرداری در روزهای قبل از انتخابات این است که امکانات لازم را در اختیار کاندیداها و مجریان برگزاری انتخابات قرار دهد، تا آنها در فضایی معین و در چارچوب مقررات خاص به تبلیغ برنامه‌های خود پرداخته و درخصوص سخنرانی‌ها و میتینگ‌های سیاسی نامزدها به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند .
این موضوع که البته در قالب قانون بوده و ماده ۱۱ قانون انتخابات آن را پیش‌بینی کرده است ، شهرداری را مکلف به ارائه خدمات در ابعاد مختلف می‌کند .
بنابراین با توجه به این مسئله و با در نظرگرفتن این نکته که در این برهه زمانی آلودگی بصری و تولید زباله بیش از پیش افزایش می‌یابد و چهره شهر را شلوغ و به هم ریخته می‌سازد ، سازمان برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌سازی‌‌هایی را در راستای ارائه بهتر و بیشتر خدمات شهری انجام می‌دهد که در این دوره از انتخابات نیز برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گرفته شده است .продвижение сайта статьями

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ