Take a fresh look at your lifestyle.

نظارت بر تبلیغات محیطی نامزدهای انتخابات در شهرکرد

0

 

شهردار-شهرکرد

شهردار شهرکرد از اختصاص ۳۶ جایگاه در شهرکرد برای تبلیغات محیطی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان خبر داد و گفت :  دستورالعمل های لازم در خصوص نحوه تبلیغ نامزدها از سوی فرمانداری به این شهرداری ابلاغ شده و شهرداری ها هم بر اساس وظایف و رسالت کاری خود باید نظارت کافی بر تبلیغات محیطی نامزدهای انتخابات داشته باشند .
به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی گفت : ۳۶ جایگاه با هدف برقراری نظم تبلیغات محیطی ، برای تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعیین شده است .
وی ادامه داد : علاوه بر این جایگاه ها ، ۴۰ پایه بتنی نیز در فضای سبز بلوارهای شهر وجود دارد که برای تبلیغات انتخاباتی تعبیه شده است .
شهردار شهرکرد افزود : در این راستا چند تیم کاری از نیروهای خدمات شهری شهرداری به فرمانداری معرفی شده اند تا به صورت شبانه روزی تبلیغات غیرمجاز نامزدان را جمع آوری و شعارنویسی دیوارهای سطح شهر را پاکسازی کنند .
دهکردی خاطر نشان کرد : نامزدهای انتخابات برای رعایت حقوق شهروندی و مهیا شدن فضای انتخاباتی سالم و رقابتی، تبلیغات خود را باید در نقاط تعیین شده انجام داده و فعالیت های تبلیغاتی را در چارچوپ قانون انجام دهند.LIC372 Набор светофильтров Filter Pack

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ