Take a fresh look at your lifestyle.

ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی رشت

0

 

عضو-کمیسیون-فرهنگی-شورای-اسلامی-شهر-رشت-۳۵۰x244

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت بر ضرورت ساماندهی تبلیغات محیطی سازمان زیباسازی شهرداری این شهر تأکید کرد .
محمد حسین واثق‌ کارگرنیا ، ضمن انتقاد به برخی مفاد مندرج شده در آیین‌نامه ساماندهی تبلیغات محیطی ، با بیان اینکه برخی از موارد مندرج در آیین‌نامه مذکور موجب آسیب رساندن به شهروندان می‌شود، افزود : حدود یک سال پیش شهرداری رشت به منظور زیباسازی فضای شهری و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی اقدام به جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی پزشکان، اصناف و … کرده است .
وی ادامه داد : ساماندهی در بحث تبلیغات تا حدودی با جمع‌ آوری تابلوها انجام شد اما با این کار مشکلاتی نیز به وجود آمد و در شهرداری برای برطرف شدن آن در آیین‌نامه ساماندهی تبلیغات محیطی اشاره‌ای نشده است .
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ، افزود : با جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی مربوط به پزشکان و اصناف، شهروندان و افرادی که از داخل یا خارج استان به رشت برای رفتن به مطب یک پزشک مراجعه می‌کنند با مشکل مواجه می‌شوند .
کارگرنیا متذکر شد : اگر قرار است برای زیباسازی فضای شهر رشت تابلوهای تبلیغاتی جمع‌آوری شود باید چاره‌ای اندیشید که مردم برای چنین نیازهایی با مشکل مواجه نشوند .
وی بر ضرورت ایجاد سامانه‌ ای برای ساماندهی تبلیغات محیطی سازمان زیباسازی شهرداری رشت تاکید کرد و آن را مهم خواند .
بر این اساس ، بررسی آیین‌نامه ساماندهی تبلیغات محیطی سازمان زیباسازی شهرداری رشت به جلسه آینده کمیسیون فرهنگی شورای رشت موکول شد .справку 086у

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ