Take a fresh look at your lifestyle.

۵ راه برای افزایش تاثیر ویدئوهای درون صفحات فرود

0

video-play

بهینه‌سازی نیز همیشه روی همه چیز جواب می‌دهد؛ ما برای اینکه در تبلیغات خود نتایج بهتری دریافت کنیم نیز همواره تست کرده و همواره نتایج مثبت را سرمشق خود قرار می‌دهیم. دقیقا در استفاده از ویدئو داخل صفحات فرود هم چنین حقیقتی صدق می‌کند و به همین دلیل در این مطلب روی ۵ راه برای افزایش تاثیر ویدئوهای درون صفحات فرود نیز تمرکز کردیم:

یک تست روی شروع اتوماتیک و شروع دستی ویدئو انجام دهید:

ملزوماتی که در کاربردپذیری عنوان شده‌است، نشان می‌دهد که شروع شدن یک ویدئو به صورت خود به خود در یک صفحه فرود نیز می‌تواند سبب ایجاد مزاحمت برای کاربر شده و باعث شود که مخاطب به سرعت روی دکمه برگشت به صفحه قبل کلیک کند. با این حال در بررسی یک سری نمونه، مشخص شده که ویدئوهایی که به صورت خود به خود نمایش داده می‌شوند نیز به افزایش نرخ تبدیل کمک کرده‌اند. شما می‌توانید در یک مدت کوتاه نیز این دو وضعیت را تست کرده و با توجه به رفتار مخاطبان خود تصمیم‌گیری کنید.

 

به ویدئو خود دکمه فراخوان اضافه کنید:

دکمه‌های فراخوانی که میان ویدئوها نمایش داده می‌شوند نیز در افزایش نرخ تبدیل اثر گذار هستند. این دکمه با توجه به استراتژی ویدئو به نمایش درآمده، می‌تواند در اواسط ویدئو یا انتهای آن نمایش داده شود.

 

مدت زمان ویدئوی خود را تست کنید:

بر اساس نوع محصولی که در ویدئوی صفحه فرود شما معرفی می‌شود، مدت زمان ویدئو باید بهینه سازی شود. خیلی از محصولات چندان نیاز به معرفی ندارند و بعضی دیگر ممکن است که نیاز به معرفی مفصل داشته باشند. البته باز هم بهتر است که مدت زمان ویدئو را نیز با دو نمونه کوتاه و بلند مدت برآورد کرده و سپس در یک بازه زمانی مشخص نیز آنها تست کنید.

 

قبل از درست کردن ویدئوی خود نیز یک فیلمنامه برای آن فراهم آورید:

شاید باورپذیر نباشد، ولی یک فیلمنامه ساده و کوتاه برای ویدئوی صفحه فرود شما نیز می‌تواند سرعت کار را برای شما چند برابر کند. زیرا خیلی مواقع به خاطر مشخص نبودن مسیر، ویدئو نهایی شما مفید نخواهد بود.

 

از درون پلتفورم آنلاین خود، ویدئو تهیه کنید:

از محصولاتی که به صورت پلتفورم آنلاین ارائه می‌شوند نیز بهتر است که ویدئو Screencast ساخته شود. چنین ویدئوهایی که در آنها نمایی از ساز و کار پلتفورم نمایش داده می‌شود، از دید مخطابان شما به شدت حرفه‌ای به نظر می‌آیند؛ فراموش نکنید که باید به همراه خود صوتی داشته باشند که توضیحات لازم را بیان کند.

 

همواره در نظر داشته‌باشید که باید ویدئو خود را تست کرده و رفتار مخاطب نسبت به آن را بسنجید. در ضمن فراموش نکنید که حجم ویدئو داخل صفحه فرود را تعدیل کنید تا هر فردی بتواند با هر اینترنتی آن را تماشا کند.

прививочная карта форма 063

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ