ضرورت تبلیغات در برگزاری نمایشگاههای با رویکرد ارزشی
معاون اجتماعی فرهنگی شرکت مترو در سومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی بر اهمیت تبلیغات محیطی برای تاثیرگذاری نمایشگاههای با رویکرد ارزشی تأکید کرد .
محمد صائبی در خصوص برگزاری نمایشگاههایی با رویکردهای ارزشی انقلابی ، افزود : این نمایشگاهها میتوانند ارتباط خوبی با حوزه عمومی شهر برقرار کنند .
وی با اشاره به تبلیغاتی که برای این نمایشگاه در سطح متروی تهران انجام شده است ،گفت : این نمایشگاهها دید تجاری ندارند و به طور قطع بازدید آنها از سایر نمایشگاهها که مایحتاج اولیه و عمومی مردم را تأمین میکنند کمتر است لذا باید با انواع تبلیغات مردم را نسبت به آنها آگاه و به این طریق بازدید عمومی را بیشتر کرد .
معاون اجتماعی فرهنگی شرکت بهرهبرداری مترو تهران خاطر نشان کرد : متروی تهران با روزانه دو میلیون سفر میتواند محل خوبی برای اطلاعرسانی درباره برگزاری این نمایشگاهها به مردم باشد .
وی با اشاره به تنوع بیشتر نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته افزود : بخشهای نمایشگاه تعدد و تنوع بیشتری پیدا کرده و نیاز مخاطب را برای رسیدن به هدف آسانتر میکند . به طور قطع خانوادهها میتوانند در نمایشگاههای اینچنینی با اطمینان بیشتری نسبت به تهیه نرمافزارها و سختافزارهای مرتبط با فضای مجازی اقدام کنند .