Take a fresh look at your lifestyle.

کاندیداها برای تبلیغات محیطی به شهرداری مراجعه کنند

0


شهرتی فر ، فرماندار تبریز اعلام کرد : کاندیداها برای انجام تبلیغات محیطی بر روی پل های عابر پیاده ، جای پرچم ها ، بیلبوردهای تبلیغاتی و … باید با مراجعه به شهرداری، ثبت نام کنند .
به گزارش مجله خبری محیطی ، در جلسه توجیهی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تبریز ، اسکو و آذرشهر که در محل فرمانداری تبریز برگزار شد جمعی از کاندیداها ، نمایندگان کاندیداها و روسای ستادهای انتخاباتی حضور داشتند .
در این جلسه دبیر هیات نظارت بر انتخابات استان ، فرماندار تبریز و نمایندگان مراجع استعلامی سه گانه نکات ضروری و قانونی را در رابطه با تبلیغات و برگزاری انتخابات بیان کردند .
نماینده اداره کل اطلاعات تبریز با بیان اینکه عکس روی عکس چسباندن از جرایم انتخاباتی است ، گفت : این حرکت خدشه به قوانین تبلیغاتی می باشد و باید همه پایبند به قوانین اساسی کشور باشیم و جهت تامین امنیت تلاش کنیم، علاوه بر این نهادهای انتظامی و امنیتی مانند سپاه و نیروی انتظامی دخیل در امر تامین امنیت انتخابات می باشند .
این مسئول با اشاره به شعارهای انتخاباتی ، افزود : افراد از دادن وعده و وعیدهایی که در توانشان نیست پرهیز کنند و اگر مسئله ای خارج از حیطه و مسئولیت آنهاست از وعده دادن خودداری کنند ، چرا که این اعمال آنان باعث بالا بردن انتظارات عمومی می شود .
شهرتی فر اضافه کرد : برای تبلیغات در پل ها، جای پرچم ها، بیلبوردهای تبلیغاتی و … کاندیداها فورا با مراجعه به شهرداری، ثبت نام کنند .
وی در پایان خاطر نشان کرد : کاندیداها از پشت شیشه پنجره خانه ها و مغازه های طرفدار کاندیداها می توانند تبلیغ کنند . ۱۵ الی ۱۷ نفر نیز در ایام انتخابات در محل حوزه رای گیری حاضر خواهند شد که از این تعداد، ۷ نفر معتمد محله خواهند بود .

hardwood.uzчехол Lanciaсправка 001-гс/у

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ