Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده تبلیغات بر روی پل هوایی شهر جهرم

0

 

بهمن۲_۱۳۴۳-۳۵۰x245

شرح آگهی

آگهی مزایده عمومی شماره ۹۴/۳/۵۳۰
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری جهرم در نظر دارد اجرای امور تبلیغات بر روی پل هوایی واقع در بلوار نخلستان و قیمت پایه ماهیانه ۱۵ میلیون ریال و قابل افزایش در سال بعد معادل ۳۰ درصد به مدت دو سال به صورت اجاره به بخش خصوصی واجد شرایط و دارای مجوز واگذار نماید .
آخرین مهلت قبول پیشنهادات پایان وقت اداری مورخ ۹۴٫۱۲٫۶ می باشد . محل تحویل پاکت پیشنهادی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی جهرم واقع در بلوار نخلستان می باشد .
سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مجاز و مختار می باشد .
به پیشنهادهای مشروط و مخدوش و فاقد سپرده و پیشنهادهایی که پس از مهلت مقرر ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد .
مبلغ سپرده شرکت در مزایده بیست و یک میلیون می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی معتبر در وجه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری جهرم یا واریز وجه به حساب ۰۱۰۷۰۳۳۴۷۱۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه جهرم می باشد .
هزینه مزایده به عهده برنده مزایده می باشد .
برندگان اول تا سوم در صورتی که حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع سازمان ضبط می گردد .
برنده مزایده موظف به بازسازی کلی تابلو محل نصب آگهی تبلیغاتی روی پل هوایی می باشد .
متقاضیان می توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن : ۵۴۴۴۶۲۰۰-۰۷۱ تماس و جهت دریافت اوراق مزایده و جزییات مزایده و ابعاد جدید تابلو که در اسناد مزایده مندرج می باشد به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری جهرم واقع در بلوار نخلستان مراجعه نمایند .
تاریخ تشکیل کمیسیون عالی معاملات و بازگشایی پیشنهادات : ۹۴٫۱۲٫۸духовые шкафы б у купитькуплю аккумулятор буотзывы видеорегистраторы автомобильные

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ