Take a fresh look at your lifestyle.

اختصاص رایگان ۴۰۰ مکان ویژه به تبلیغات انتخابات در ارومیه

0

 

تبلیغات-انتخابات

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی آذربایجان غربی اعلام کرد : به منظور تامین امکانات لازم برای تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، ۴۰۰ مکان تبلیغات رایگان در نقاط مختلف شهر ایجاد می گردد .
ستاد انتخابات آذربایجان غربی چاپ و نصب بیش از ۳۰ بنر در سطح شهرستان ارومیه و به نسبت جمعیت در سایر شهرستان ها، تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در تمامی فرمانداری ها ، همکاری با شهرداری ها برای چاپ ده هزار بروشور انتخاباتی مبتنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات با محوریت قانونمندی ، عدالت محوری ، امانتداری و مشارکت گسترده ، هماهنگی با روابط عمومی های ادارات سراسر استان به منظور ارسال پیامک های تبلیغاتی ، درج آیکن مخصوص انتخابات در سایت های ادارات و سایر اقدامات را از مهمترین اقدامات انجام شده توسط این ستاد اعلام کرد .
ستارپور افزود : به منظور پرهیز از نصب پوسترهای تبلیغاتی در اماکن غیرمجاز و جلوگیری از بروز خسارت به تاسیسات و المان های شهری موارد ذیل در شورای شهرداری تصویب گردید :
• عوارض دریافتی از کاندیداها براساس تعرفه عوارض تصویب شده شورای اسلامی شهر و بر اساس مفاد قرار داد فی مابین و قیمت های توافق شده انجام پذیرد .
• جهت پرهیز از نصب اعلامیه ، پوستر و اقلام تبلیغاتی در اماکن غیرمجاز و رعایت سیما و منظر شهری و جلوگیری از بروز خسارت به تاسیسات و المان های شهری ، شهرداری محترم نسبت به ایجاد مکان های تبلیغاتی به تعداد مورد نیاز و در اماکن بلامانع اقدام و به صورت رایگان در اختیار کاندیداهای محترم قرار دهد .
• شهرداری محترم بخشی از اماکن تبلیغاتی سطح شهر را جهت تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات اختصاص داده شود .
• کلیه دستورالعمل ها و آیین نامه های تبلیغاتی به کانون های طرف قرار داد ابلاغ گردد تا ضوابط تبلیغات انتخاباتی را به نحو احسن رعایت نمایند .
• توسط شهرداری محترم به کلیه کانون های تبلیغاتی طرف قرارداد شهرداری کتبا ابلاغ گردد که اماکن تبلیغاتی تحت اختیار خود را به نحوی برنامه ریزی نمایند که همه کاندیداهای سطح شهر به صورت عادلانه از اماکن فوق بهره مند گردند .купить домпутешествие в африку сафаридвижок магазина

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ