Take a fresh look at your lifestyle.

شرکت‌ها بودجه بازاریابی موبایلی خود را افزایش می‌دهند

0

mobile-660x330

پژوهش‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که شرکت‌ها قصد دارند سرمایه‌گذاری عظیمی در حوزه بازاریابی موبایلی صورت دهند.

بازاریابی موبایلی یا همان موبایل مارکتینگ (Mobile Marketing) همانطور که از اسمش بر می‌آید، نوعی راهکار جذب مشتری است که در آن از ابزار همراه و به ویژه تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌شود.
شرکت دلویت (Deloitte) پیش‌بینی کرده بودجه‌ای که به حوزه بازاریابی موبایل اختصاص می‌یابد، طی چند سال آینده رشد خواهد کرد و بر این اساس شرکت‌ها می‎کوشند از اکوسیستم موبایل برای شناسایی بازارهای نو، تعامل با مشتریان و تولید سرنخ‌های تجاری نهایت استفاده را ببرند و همین امر باعث می‌شود شرکت‌ها بیش از پیش موبایل-محور شوند.

دلویت (Deloitte) معتقد است تا سال ۲۰۲۰ بودجه بازاریابی موبایلی ۲۰ درصد رشد خواهد داشت.

در حال حاضر فقط ۴ درصد از مجموع بودجه اختصاص یافته به رسانه‌ها (Media) به آگهی‌های موبایلی اختصاص دارد.

رواج استفاده از اینترنت، ارزان شدن تلفن‌های همراه هوشمند، فعالیت خوب و رقابت‌آمیز شرکت‌های مخابراتی از جمله عوامل تقویت این بازار عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، تجارت موبایلی امروزه به راهکار محبوبی برای پرداخت هزینه تبدیل شده است و روز به روز بر تعداد کسانی که با استفاده از اسمارت‌فون یا تبلت خرید می‌کنند افزوده می‌شود.

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که کسب و کارها معتقدند مراودات موبایلی، آسان شدن تعاملات تجاری با مشتریان را به دنبال دارد.

البته این بدان معنا نیست که بازاریاب‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی که به تولید و انتشار آگهی‌های موبایلی مبادرت می‌ورزند، روزهای پررونقی در پیش خواهند داشت زیرا امروزه کاربران، نگاه نفرت‌آمیزی به آگهی‌های موبایلی و اینترنتی داشته و آنها را به نوعی «دست و پا گیر»، باعث اتلاف وقت و بیهوده» به شمار می‌آورند.

به همین دلیل شرکت‌ها برای رساندن پیام خود به گوش کاربران و مشتریان بالقوه باید راهکارهای خلاقانه‌ای در پیش گیرند.

تقریباً شکی نیست که اگر شرکت‌ها به گونه‌ای سنجیده و حساب شده در این خصوص عمل کنند، موفقیت مالی آنها کمابیش تضمین شده خواهد بود؛ البته آنها باید مطمئن باشند که آگهی‌‎های‌شان سرزده و ناخواسته نباشد و آزردگی کاربران موبایل را به دنبال نداشته باشد.аренда земли в украинечехол Triumphсистема управления интернет рекламой

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ