Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری نخستین مجمع روابط عمومی های دزفول

0

۴۰۹۰۹۸a1-2671-4cd6-897e-2f634af5905b

نخستین مجمع روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان دزفول در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار دزفول پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نخستین مجمع روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان در محل این فرمانداری اظهار کرد:  روابط عمومی   ها باید از حالت توصیفی به تحلیلی برسند اما مشکلات، کمبودها و گرفتاری های ادارات آنقدر زیاد است که کمتر می توان به این موضوع رسید .

وی در ادامه با بیان اینکه ما در آموزش شهروندی ضعیف عمل کرده ایم، گفت: به عنوان مثال در شهرستان دزفول، ۹ شهر وجود دارند که جمعیت آنها بالای ۳۰۰ هزار نفر است اما متاسفانه به دلیل مشغله و کمبود اعتبارات به این حوزه نپرداخته ایم و به دلیل همین عدم آموزش شهروندی متاسفانه گاهی اوقات شاهد اتفاقات فرهنگی و اخلاقی تلخی از سوی شهروندان هستیم .

فرماندار دزفول، آموزش فرهنگ شهروندی را عمدتا وظیفه نهادهای مدنی برشمرد و گفت: دزفول جزو شهرستان هایی با ظرفیت های عظیم انسانی است و نهادهای اجتماعی قدرتمندی از جمله نهادهای آموزشی و خیریه در این شهر وجود دارد، ضمن اینکه روحانیت دزفول نیز از گذشته در سطح ملی شناخته شده بوده است .

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان و مشاور استاندار خوزستان نیز در این مجمع با بیان اینکه روابط عمومی، مشکل ترین قسمت یک سازمان است، اظهار کرد: روابط عمومی در ظاهر به دو قسمت اطلاع رسانی دوسویه و فرهنگ سازی است .

جمال درویش افزود: اطلاع رسانی دو سویه یعنی یک روابط عمومی هم اخبار سازمان را به اطلاع مردم برساند و هم اخبار و اتفاقات شهر را به گوش مدیر دستگاه برساند .

وی بابیان اینکه اطلاع رسانی به مردم علاوه بر احترام، موجب جلوگیری از بروز شایعات و قضاوت های ناعادلانه می شود، گفت: انعکاس اخبار بیرون به درون سازمان و مدیر نیز باعث می شود تا مسئولان فکر مردم را بدانند تا در همان راستا فعالیت کنند، ضمن اینکه علاوه بر به روز شدن مدیران موجب تحرکات آنها نیز می شود و نقاط ضعف و قوت خود را متوجه می شوند .

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان عنوان کرد: اگر بخواهیم از نگاه یک روابط عمومی، دلیل سرنگونی شاه را مورد تجلیل قرار دهیم باید گفت یکی از علت های فروپاشی رژیم پهلوی، ضعف روابط عمومی این رژیم بود .

درویش تصریح کرد: روابط عمومی های این رژیم اطلاع رسانی دو سویه نداشتند چرا که این امر ماهیت حکومت استبدادی است که روابط عمومی آن ضعیف باشد و ارتباط سالمی با مردم نداشته باشد .

وی، دومین وظیفه روابط عمومی را فرهنگ سازی برشمرد و افزود: یعنی یک روابط عمومی برای تمام اقدامات و وقایع زمینه سازی کند .

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان همچنین به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: کسی نمی خواهد مجلس تابع دولت باشد اما باید محلی به وجود آید که دغدغه مجلس و دولت یکی باشد. اکنون هشت میلیون بیکار در کشور وجود دارد و دولت از لشکر بیکاران می ترسد نه اینکه از دشمن واهمه ای داشته باشد .

درویش افزود: نماینده ای که وارد مجلس می شود باید برنامه و هدفش اساسا برای رفع مشکل بیکاران باشد .

در حین این نشست کلیپ هایی در خصوص اقدامات فرمانداری دزفول به ویژه در دو بخش محروم سردشت و شهیون برای حاضرین در مجمع پخش شد .

britax infant car seat sun & bug cover canadaЗапчасти аксессуарыsearch terms popularity

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ