Take a fresh look at your lifestyle.

گردهمایی مسئولین روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج قم

0

۹c9f7c0f-031e-484a-b18d-c1e017000814

در آستانه دهه مبارک فجر گردهمایی مسئولین روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسین(ع) قم برگزار شد.

در این جلسه مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یک دهه استثنایی است و حضرت امام خمینی(ره) از این انقلاب به عنوان “اعجاز بزرگ قرن” یاد می کند و یا مقام معظم رهبری فرموده اند: “در دهه فجر ، اسلام تولد دیگری یافت “. 

سید حسن حسینی نوده اظهار داشت: دهه مبارک فجر بهترین زمان جهت تبیین دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی که یکی از ثمره های آن تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) هست، می باشد .

وی خاطر نشان کرد: هر نگرشی گویای اهداف و شیوه هایی است که نحوه رسیدن به آنها را مشخص می کند و منظور از مسیر کار روابط عمومی در هر سازمان تاکتیک هایی است که روابط عمومی برای رسیدن به اهداف خود انتخاب می کند .

وی با بیان آنکه اثر گذاری کار فرهنگی در گروه، استمرار نتیجه می گیرد و اگر این استمرار وجود نداشته باشد و در استمرار آن، نظمی نباشد می توان گفت به شکلی آن کار به کار تشریفاتی و مناسبتی تبدیل می شود، بر برگزاری دوره آموزش خبرنگاران و سامان دهی و سازمان دهی آنان تاکید نمود و افزود: لازم است از ظرفیت و پتانسیل تمامی خبرنگارانی که اعلام آمادگی نموده اند و در سایت خبر گزاری بسیج ثبت نام کرده اند، در زمینه های مختلف استفاده نمود و این کار باید استمرار داشته باشد و رها نشود .

مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر بهترین زمان جهت تبیین دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی که یکی از ثمره های آن تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) هست ، می باشد .

وی خطاب به خبرنگاران ناحیه گفت: دراخبار ارسالی، نهایت دقت، سرعت و صداقت را داشته باشید .

گفتنی است، در این جلسه که مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه استان حضور داشتند، از برادران بسیجی علیرضا صادقیان پور، عباس آقاسی کرمانی، یاسر ولیا بیدگلی به عنوان خبرنگاران برتر افتخاری بسیج ناحیه امام حسین(ع) و ابوالفضل بمانی به عنوان پیشکسوت عرصه خبر بسیج این ناحیه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تقدیر و تشکر به عمل آمد .

раскрутка продвижение сайта и оптимизациякупить напиткимопеды ценырегиональное продвижение сайтов

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ