Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات بی‌ام‌دابلیو؛ قهرمانی بدون اسب بی‌معناست

0

در این سری از تبلیغات بی‌ام‌دابلیو BMW، موردی را بررسی می‌کنیم که با بودجه کمی در بستر شبکه‌های اجتماعی و حوزه آنلاین برای سری محصولات Horse Edition طراحی شده است.
کمپین EDMs بی‌ام‌دابلیو جهت بالا بردن آگاهی Awareness و مراجعه مخاطبین به وب‌سایت و بسترهای مجازی این برند طراحی شده است.

(کمپین EDMs چیست؟ مخفف Electronic Direct Mail است که علاوه بر ایمیل مارکتینگ به ایجاد بستری دو‌سویه بین مخاطبین و برند می‌پردازد و شامل تبلیغات کلیکی و آفلاین و رسانه‌های اجتماعی و غیره می‌شود.)

از طرفی تلفظ بی‌ام‌دابلیو BMW در زبان چینی بسیار شبیه به تلفظ کلمه 馬 یعنی اسب است. بدین صورت تبلیغات بی‌ام‌دابلیو با طراحی کمپینی با شعار «قهرمانی بدون اسب بی‌معناست What is a hero without a horse?» توانست در طول مدت کوتاهی بیش از یک میلیون طرفدار چینی را برای مشاهده و معرفی این سری از محصولات Horse edition به رسانه‌های آنلاین هدایت کند.
bmw-what-is-a-hero-without-a-horse-outdoor-direct-marketing-380095-adeevee
نتایج فوق در طول دو روز از اجرای کمپین ایجاد شد و علاوه بر آن پوسترهای تبلیغات بی‌ام‌دابلیو مربوط به کمپین فوق در برترین سایت‌های خبری و تحلیل چین مانند sohu.com و sina.com.cn و digitaling.com و adquan.com بازتاب پیدا کرد.

با توجه به اینکه کمپین فوق گروه هدف خاصی را مشخص نکرده بود ولی از آنجا که بسیار محافظه‌کارانه و با طنز آمیخته شده بود توانست موفقیت عمومی زیادی را کسب کند.
همچنین بازار چین با فروش ۴۰۰ هزار عدد بی‌ام‌دابلیو در سال بزرگترین بازار این خودروساز در جهان است و تبلیغات بی‌ام‌دابلیو توانست با کمپین EDMs محافظه‌کارانه خود طرفداران زیادی برای رسانه‌های آنلاین این برند جلب کند.

منبع: www.adeevee.com

Мультитопливные печиsite lingerie sexy pas chertanzania shillingsгде рекламировать интернет магазин

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ