Take a fresh look at your lifestyle.

مناسبت‌های ماه فوریه در کمپانی شما

0

original_322791_sRqGNFh377EMjofld2SEwCx3tlll

همانطور که مناسبت‌های “دسامبر “و “ژانویه” را در ماه‌های قبل در بلاگ‌اد برایتان آماده کردیم، حالا نوبت مناسبت‌های ماه فوریه است.در دو ماه اخیر ما در ای‌نتورک نیز بیش از پیش مناسبت‌ها را  برگزار کردیم.

 -1

روز آدم‌های عجیب غریب (۲۰ دی)

و به عینه تاثیرات مثبت زیادی را دیدیم.

۱.افزایش نرخ مشارکت مخاطبان در صفحات رسانه‌های اجتماعی وهمچنین جذب کاربران جدید.

۲.تاثیر جو پویای شرکت بر روحیه افراد.

۳.افزایش درخواست استخدام در شرکت از طریق ارسال رزومه.

۴.به جا ماندن عکس‌هایی به یاد ماندنی و خاطراتی فراموش نشدنی.

 -2

“مناسبت‌های ماه ژانویه در ای‌نتورک”

 ما در روز کلاه از همه باکلاه‌هایشان عکس گرفتیم و در اینستاگرام قرار دادیم واز مخاطبان درخواست کردیم که باحال ترین کلاه را انتخاب کنند.

 -3

مسابقه‌ی روز کلاه (۲۵ دی)

در این مقاله می‌خواهم به شما آموزش دهم؛ چطور از مناسبت‌های ماه فوریه برای پویاتر کردن محل کار و همچنین رضایت مشتریانتان استفاده کنید و با بازتاب این رویدادها در رسانه‌های اجتماعی به قولی با یک تیر دو ‎نشان بزنید!

فوریه ماه آشپزی، ماه کتابخانه، ماه قلب، ماه گیلاس و ماه صبحانه داغ است.

مناسبت‌های ماه فوریه.

ماه “صبحانه داغ”

این مناسبت را می‌توانید با مناسبت “آشپزی برای تفریح” ترکیب کنید و یک روز به یاد ماندنی را در کمپانیتان بسازید.
پیشنهاد من  این است که در یک روز از قبل تعیین شده، کمی زودتر در محیط کاری حضور داشته باشید و به کمک همدیگر یک صبحانه مفصل را در کنار هم تدارک ببینید.

 -1

روز  “doodle”

(جمعه، ۱۶ بهمن)
“doodle”یک سبک هنری‌است که تمرکز طراح در آن بر پیاده نمودن افکار و احساساتش است.

 -2
حتما برای شما هم پیش آمده که موقع صحبت با تلفن کاغذ و خودکاری دم دست داشته‌اید و در حین صحبت اشکالی انتزاعی و شلوغ را روی برگه‌ای کشیده‌اید که مفهوم خاصی ندارند؛ عجیب اما جالب به نظر می‌رسند.
در این روز می‌توانید بین پرسنل کمپانیتان مسابقه‌ی کشیدن doodle برگزار کنید و به بهترین آنها جایزه دهید. -4

روز “بستنی برای صبحانه”

(شنبه، ۱۷ بهمن)
در این روز می‌توانید در کنار صبحانه معمول شرکت، بستنی هم داشته باشید و در شروع روز کاری همه را سوپرایز کنید.

 -5

روز “یک کارت برای دوستت بفرست”

(یکشنبه، ۱۸ بهمن)
در این روز می‌توانید از پرسنلتان بخواهید هرکدام اکانت اینستاگرام یکی از دوستانش را معرفی کند. لیستی از آنها تهیه کنید و با اکانت اینستاگرام شرکت‌، به تمام آنها تبریک بگویید.
و یا به مشتریان وفادارتان این امکان را بدهید که از طرف شما به یکی از دوستانشان بن تخفیف هدیه دهند؛ اینکار هم رضایت این قشر از مشتریان را به همراه دارد، هم مشتریان جدیدی را به سمت شما خواهد کشاند.

 -6

روز “چتر”

(چهارشنبه، ۲۱ بهمن)
در این روز می‌توانید روی لوگوی کمپانیتان در همه‌ی شبکه‌های اجتماعی یک چتر قرار دهید.

 -7

روز “به خاطر شیر ریخته شده گریه نکن!”

(پنجشنبه، ۲۲ بهمن)
برای همه ما پیش آمده که یک اشتباه در حوزه کاریمان حسابی اعصابمان را خورد کند؛ اما بعد از مدتی آن موضوع را با خنده برای اطرافیانمان تعریف کنیم.
در این روز اشتباهات کاریتان را برای هم تعریف کنید و با هم به آنها بخندید. این کار علاوه بر جنبه‌ی سرگرم‌کننده‌اش، باعث می‌شود دیگران به اشتباه شما دچار نشوند و یا اینکه اگر به آن دچار شدند، عکس‌العمل بهتری برای بهبود وضعیت داشته باشند.

 -8

روز “تی‌شرت سفید”

(پنجشنبه، ۲۲ بهمن)
در این روز به پرسنلتان بگویید هر لباس سفیدی که دارند بپوشند.
ویا اگر کسب‌وکاری دارید که فروش تی‌شرت هم قسمتی از آن است؛ رنگ سفید هر کدام از آنها را با اندکی تخفیف بفروشید.

 -9

روز “یک اسم جدید بگیر”

(شنبه، ۲۴ بهمن)
در این روز می‌توانید با توجه به ویژگی‌های خوب شخصیتی هرکدام از کارمندانتان، اسمی برای او در نظر بگیرید، آن را روی یک ماگ  چاپ کنید و به او هدیه دهید.
سال پیش، ما در اینتورک این کار را انجام دادیم.

Screenshot_2016-01-30-18-21-24

روز “نوآوری”

(سه‌شنبه، ۲۷ بهمن)
در این روز سعی کنید در روال کاریتان تغییری مثبت ایجاد کنید و روش های دیگری برای مشکلاتتان طراحی کنید . به پشتوانه‎ی این مناسبت می‎توانید برای هر تغییری چه در محل کار، چه در رابطه با مشتری و چه در خصوص سرویس دهی کسب و کارتان تغییرات مثبت بوجود آورید. حتی اگر موفق نشوید، شما سعی‌تان را کرده‎اید و نکته ی مثبتش این است که ذهنتان را درگیر بهبود انجام کارها کرده‌اید… ذهن شما آن را خواهد یافت.

 -10

روز “آموزش دیجیتال”

(چهارشنبه، ۲۸ بهمن)
اگر کسب‌وکار شما هم به دنیای دیجیتال مربوط است، بهتر است این روز را جدی بگیرید.
می‌توانید ورکشاپی را برای پرسنلتان تدارک ببینید و یا برعکس از پرسنلتان بخواهید خودشان را برای یک ارایه عمومی در زمینه کاری خودشان در این روز، آماده کنند.

 -12

در ادامه لیست کاملی از مناسبت‌های ماه فوریه قرار داده شده.

شاید این مناسبت‌ها به‌طورمستقیم با کسب‌وکار شما مرتبط نباشد؛ اما موضوعی که من واقعا در مورد این حرفه (سوشیال مدیا) به آن معتقدم؛ این است که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی است که تمرکز آن به روی مردم است نه روی محصولات.духи блюдайвинг на пхукете в мартемашины из литвыподбор дисков по автомобилю

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ