Take a fresh look at your lifestyle.

اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی رباط کریم

0

 

مسعود-مختاری

شهردار رباط کریم ضمن اعلام ضرورت ساماندهی تبلیغات محیطی در حفظ سیما و منظر شهر از اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی با رویکرد حفظ سیمای شهری خبر داد .
شهردار رباط کریم با اعلام اینکه هم اکنون طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهر در حال اجرا می باشد به اهمیت حفظ منظر شهری رباط کریم تاکید کرد و گفت : نصب تابلوهای تبلیغاتی و صنفی که بدون مجوز و رعایت مقررات شهرسازی صورت گرفته است در این طرح جمع آوری و با جانمایی و اختصاص محل هایی برای نصب تابلوهای تبلیغاتی روح تازه ای به سیما و منظر شهری رباط کریم بخشیده خواهد شد .
مهندس مسعود مختاری افزود : رباط کریم دارای بافت تاریخی و سنتی است و باید سعی شود با استفاده از المان ها و نمادهای شهری مناسب و ساماندهی آن علاوه بر حفظ زیبایی بصری شهر بتوانیم اصالت و هویت واقعی رباط کریم را حفظ نماییم .
وی خاطر نشان کرد : در این طرح تابلوهایی که فاقد مجوز باشند جمع آوری خواهند شد و برای استفاده از فضای تبلیغاتی مکان هایی جانمایی خواهد شد که می توانند تبلیغات خود را در محل های تعبیه شده انجام دهند .3g камеры видеонаблюденияхолодильное оборудование б у купитьстоимость укладки ламинатаинтернет магазин шины диски

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ