Take a fresh look at your lifestyle.

بیلبوردهای ۴۰ متری یک موسسه ورشکسته در عرض بزرگراه ها

0

 

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-01-20 09:20:37Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

 

موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج که طلبکارانش هر روز در مقابل نهادهای قانونی جمع می شوند، تبلیغات ده ها متری در بزرگراه ها انجام می دهد .
موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در روزهای اخیر به شدت خبرساز شده است . یکی از اخباری که این روزها از سوی طلبکاران این موسسه منتشر می شود، حضور این اشخاص در مقابل نهادهایی مانند بانک مرکزی و مجلس شورای اسلامی است .
گفتنی است ، قرار شده بعد از مسائل پیش آمده برای موسسه اعتباری غیرمجاز ثامن‌الحجج طی قرار‌دادی قرار شد تا بانک پارسیان مسئولیت این موسسه را برعهده گرفته و امور آن به این بانک واگذار شود .
اینطور که منابع خبری گفته اند بعد از توافقات و مذاکرات انجام شده قرار است تا موسسه ثامن‌الحجج که تا پیش از این هیچ‌گونه مجوزی از بانک مرکزی برای فعالیت نداشت و مدتی بود که دچار مشکل شده بود و سپرده‌گذاران آن سرگردان شده بودند به بانک پارسیان واگذار شود .
با وجودی که این مسایل طرح می شود اما هنوز هم مشاهده می شود که بیلبوردهای تبلیغاتی و تبلیغات محیطی ده ها متری این موسسه در بزرگراه ها وجود دارد .
موسسه ثامن الحجج با وجودی که ابهامات زیادی در ادامه فعالیت آن وجود دارد ولی همچنان با نصب تابلوهای تبلیغاتی ۴۰ متری در عرض بزرگراه ها، قصد دارد سرمایه های سرگردان مردم را جذب کند .

موسسه

 DATAKAM G5-DUOмедицинский справкиформа 026/усправка в вуз о болезни

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ