Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی و بررسی دو عاملی که فروش مقداد آی‌تی را متحول کردند

0

meghdad

هدفگیری مجدد و سیستم تبلیغات دینامیک از امکانات جدیدی هستند که اخیر به عرصه تبلیغات آنلاین ایران پا گذاشته‌اند و هر کدام، به شیوه‌ای به آگهی‌دهندگان کمک می‌کنند که به راحتی بتوانند یک کمپین موفق تبلیغاتی برای خود رقم بزنند. در ادامه به نمونه موردی یک کسب‌وکار اینترنتی می‌پردازیم که از این دو امکان بهره برده و توانسته فروش خود را به میزان چشم‌گیری افزایش دهد.

 

مجموعه مقداد آی‌تی از سال ۱۳۸۴ با فروش عمده قطعات کامپیوتر و لپ‌تاپ کار خود را آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۹۲، تصمیم گرفت فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کرده و به تک فروشی محصولات IT و لوازم جانبی می‌پردازد.

 

سیستم تبلیغات دینامیک، یکی از امکانات جدیدی است که به آگهی‌دهندگان این امکان را می‌دهد که به واسطه یک API، بنرهای تبلیغاتی آنها به صورت خودکار و توسط خود این سیستم طراحی شود. این بنرهای طراحی شده، آنقدر استاندارد هستند که توانسته‌اند سهم بسیاری روی افزایش فروش مقداد آی‌تی داشته باشند؛ اما فقط این روش نبوده که روش فروش این فروشگاه آنلاین تاثیر گذاشته است. در کنار روش قبلی که گفته شد، استفاده از هدفگیری مجدد باعث شده که موقعیت‌های فروش بیشتری وارد وب‌سایت مقداد آی‌تی شوند.

 

کمپین هدفگیری مجدد (Retargeting) به کمپینی گفته می‌شود که کاربر را دوباره به وب‌سایت شما برگرداند. کاربران از طریق کمپین‌های مختلف یا به صورت بازدید مستقیم (Direct) به وب‌سایت شما می‌آیند و شما می‌توانید با هدفگیری مجدد، آنها را دوباره مورد هدف قرار داده و به وب‌سایت خود بازگردانید.

 

در این روش، در صورتی که یک کاربر از طریق بنرهای ای‌نتورک وارد وب‌سایت شما شود یا به هر صورت دیگری به وب‌سایت‌تان سر بزند، در دیگر وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده، تبلیغات شما برای آن فرد به نمایش درمی‌آید.

 

البته میزان افزایش فروش مقداد آی‌تی، درصد بسیار قابل توجهی است که در مجموع حاصل استفاده از این دو امکان تبلیغاتی به حساب می‌آید؛ این عدد چشمگیر برابر ۳۵% است که می‌توان گفت یک موفقیت کم‌نظیر در تبلیغات کلیکی به حساب می‌آید.

 

البته عوامل دیگری چون خوش‌ساختار بودن طراحی بنر و صفحه فرود، به شدت در موفقیت یک کمپین تاثیر مستقیم می‌گذارند. از سوی دیگر باید در نظر بگیرید که خیلی از وب‌سایت‌هایی که فروش آنلاین دارند، به خاطر نامناسب بودن رابط کاربری وب‌سایت خود، خیلی از موقعیت‌های فروش را از دست می‌دهند.

 

در آخر می‌توانید دو سایز از بنرهای کمپین هدفمندی مجدد مقداد آی‌تی را مشاهده کنید که طراحی بسیار خوبی دارند:

 

72658323810643778710

52437404638862198842

Карты памятикупить бизнесlingerie suisseSJCAM

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ