Take a fresh look at your lifestyle.

همایش روابط عمومی های شهرستان قدس برگزار شد

0

۰۷۶۴۵a87-000d-4559-b79c-fae43c0f4755

همایش روابط عمومی های ادارات و سازمان های شهرستان قدس در محل فرمانداری شهرستان قدس برگزار شد.

پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری قدس ؛ همایش روابط عمومی های شهرستان قدس  با حضور سید علی اینانلو معاون سیاسی و انتظامی ،  شهرام علیزاده سرپرست روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس  و مسئولان روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان  قدس در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان  قدس تشکیل شد.

در این همایش، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری در سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت کار روابط عمومی ها بر لزوم توجه جدی به انجام وظایف مسئولان روابط عمومی در حوزه های مختلف اشاره کرد در خصوص جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی در جامعه اشاره داشت وی به امنیت و آرامش شهرستان را یکی از پتانسیل ها خوب این شهرستان دانست  و خونگرم بودن مردم شریف این شهرستان را مورد تمجید قرار داد.

 وی در ادامه جلسه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت انتخابات اولویت هاست که یکی از آنها حضور حداکثری در انتخابات می باشد.

وی تاکید کرد :با توجه به  نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: روابط عمومی های ادارات و دستگاه های شهرستان  قدس باید مردم را برای حضور پور شور آماده کنند و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم. اینانلو افزود: افزایش مشارکت اجتماعی و ایجاد زمینه حضور مردم در انتخابات یکی از وظایف مهم روابط عمومی هاست که با نزدیک شدن زمان انتخابات بیش از پیش احساس نیاز می شود.در ادامه ایشان گفتند: تعداد شعبات در شهرستان از ۱۰۵ شعبه دوره قبل به  ۱۱۳ شعبه افزایش یافت که از این تعداد ۳ شعبه سیار و برای اولین بار در شهرستان ۱۴ شعبه ویژه بانوان تعیین گردید.

گفتنی است، در این جلسه مسئولین روابط عمومی به نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مربوطه پرداختند

ОХРАНА ДОМАстоловая посуда купить в москверабота свежиеlow cost seo packages

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ