Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات خلاقانه اتومبیل ولوو XC

0


    XC

تبلیغات های متفاوتی تاکنون برای فروش و شهرت محصولات مختلف در سراسر جهان ساخته شده اند. در همین راستا بسیاری از اوقات تبلیغات به غیر از پیام تبلیغی خود اطلاعاتی واقعی نیز در اختیار می گذارد و تبلیغات اتومبیل ولوو از این دسته از تبلیغات می باشد که در قسمت ذیل پایگاه محیطی به معرفی این تبلیغات محیطی می پردازد.

کمپینی که پیش روی شماست متعلق به  اتومبیل ولوو XC است که برای نمایش قابلیت های این اتومبیل تبلیغات واقعی و قابل توجه ای را خلق کرده است. اتومبیل ولوو تصاویری از این مدل اتومبیل در دل کوه ها و سخره ها تهیه کرده است و منظور از طراحی چنین تصاویرحرفه ای و خلاقانه ای اینست که نشان دهد اتومبیل ولوو سفری برای رسیدن به مناطقی که با سایر اتومبیل ها هرگز نمی توانید به آنجا بروید می باشد.

آژانس تبلیغاتی: Forsman Bodenfors, سوئد
کپی رایتر: Fredrik Jansson
مدیران هنری:Staffan Lamm, Andreas Malm

تاریخچه ولوو

ولوو، یک شرکت صنایع سنگین سوئدی است، که سازندهٔ خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می‌باشد، از جمله تولیدات این شرکت تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌ رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است.

شرکت ولوو در سال ۱۹۲۴ با مشارکت مدیر امور مالی کمپانی اس‌کااف؛ اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت بنام؛ گوستاو لارسون، به‌عنوان زیرمجموعه‌ ای از گروه اس‌کااف راه ‌اندازی شد. هدف از تأسیس این شرکت، ساخت خودروهایی بود، که در مقابل سرمای هوای سوئد مقاومت داشته باشند و برای جاده‌های یخ ‌زده و ناهموار این کشور بهینه شده باشند.

учеба в британииaltezaкурорт сидеseo agency seattle

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ