Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده اجاره بیلبورد و لایت باکس تبلیغاتی در سرعین

0

 

مزایده-۳۵۰x245

شرح آگهی

آگهی مزایده شماره ۹۴/۱۸۷۲۳
۹۴٫۹٫۲۲ نوبت سوم
به استناد بند ۹ مجوز شماره ۱۳۶ و بند ۳ مجوز شماره ۱۵۹ شورای اسلامی شهر سرعین ، شهرداری سرعین در نظر دارد محل های زیر را جهت نصب تابلو بیلبورد و صلیبی و لایت باکس تبلیغاتی ،به شرکت های واجد شرایط دارای مجوز فعالیت از طریق آگهی مزایده واگذار نماید . از کلیه واجدین شرایط دعوت می شود پیشنهاد خود را حداکثر ده روز پس از انتشار در روزنامه های رسمی و محلی طی سه فقره پاکت با شرایط ذیل تنظیم و به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت نمایند .
تضمین شرکت در مزایده به ۱۰ درصد قیمت پایه را به عنوان سپرده نقدا به حساب ۳۱۰۰۰۰۲۵۳۷۰۰۶ شهرداری نزد بانک ملی شعبه سرعین واریز و یا ضمانتنامه بانکی به همان مبلغ ارائه نمایند و پیشنهاد قیمت خود را در پاکت سربسته به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت دارند .
تصویر اسناد حقوقی شامل اساسنامه و آگهی روزنامه و یا مجوز فعالیت از مراجع ذیصلاح
تبصره : کلیه مدارک بند ۱ و ۲ و ۳ در یک پاکت بزرگ قرارداد و لاک و مهر نموده و به دبیرخانه تحویل گردد .
تبصره ۱: مبلغ پیشنهاد باید به عدد و حروف بدون قلم خوردگی و لاک زدگی به صورت خوانا و واضح نوشته شود که به پیشنهادات مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد و قیمت اعلامی برای یک عدد تابلو به صورت پایه می باشد .
برنده مزایده حداکثر بمدت یک هفته از اعلام نتیجه نسبت به عقد قرارداد با شهرداری و واریز مبلغ پیشنهادی یک سوم نقدا و مابقی طی ۶ قسط مساوی تا آخر سال ۹۴ اقدام نماید و در غیر اینصورت سپرده به نفع شهرداری ضبط و شهرداری با نفرات دوم یا سوم عقد قرارداد خواهد نمود . چنانچه نامبردگان نیز حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
به تقاضاهای فاقد سپرده و مخدوش و مبهم ترتیب اثر داده نخواهد شد .
علاقمندان می توانند جهت اخذ کروکی ، بازدید و جهت کسب اطلاعات بیشتر به روابط عمومی شهرداری سرعین مراجعه فرمایند .
سپرده نفرات دوم و سوم تا عقد قرارداد با نفر اول عودت داده نخواهد شد .
شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است و سایر شرایط در قرارداد منعقده درج خواهد شد .
به پیشنهادهای مخدوش، مبهم و رسیده بعد از انقضای مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد .
هزینه نشر آگهی به عهده نفر برنده مزایده خواهد بود .
پیشنهادات رسیده پس از اتمام مهلت مقرر در روزنامه رسمی و محلی توسط کمیسیون عالی معاملات شهرداری باز و با توجه به صرفه و صلاح شهرداری برنده مزایده اعلام خواهد شد و حضور شرکت کنندگان یا نمایندگان قانونی آنها در جلسه آزاد است. ضمناً مهلت آخرین روزنامه ملاک عمل خواهد بود .
مدت قرارداد سه سال از تاریخ اعلام برنده خواهد بود . برای سال اول مبلغ پیشنهادی و برای سال های بعد ۲۰ درصد افزایش مال الاجاره خواهد بود که وفق بند ۴ اخذ خواهد شد و بعد از سپری شدن مدت ۳ سال لمپوست بنرها به شهرداری بدون اخذ هزینه و رایگان تحویل و مالکیت متعلق به شهرداری می باشد .
شهردار سرعینинтернет магазин оригинальных духовкупить скатерть в интернет магазине недорогокуплю хвойные растения оптомвидеорегистратор цена на в москве

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ