Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات جذاب برای فرار از مرگ

0


آتش‌سوزی یا حریق یکی از قدیمی ‌ترین بلایایی است که می‌ تواند در زمانی کوتاه، دارایی و سلامتی افراد را به خطر اندازد آتش سوزی عبارت از آتشی است که از یک منبع حرارتی کنترل ناپذیر سرچشمه گرفته، یا منبع حرارتی معین کنترل شده‌ای را ترک کرده و با نیروی حرارتی خود گسترش و توسعه یافته باشد.
آتش‌ سوزی در صورتی که به موقع مهار نشود، موجب خسارات زیادی می‌ گردد گاه آتش ‌سوزی، با سایر حوادث طبیعی مثل زلزله همراه بوده و یا بلافاصله پس از آن‌ها رخ می‌دهد در بسیاری از موارد، خسارات حریق ثانویه، حتی بیش از خسارات حادثه اولیه بوجود آورنده آن می‌باشد.
در کشور برزیل صلیب سرخ یک کمپین تبلیغاتی جذاب برای فرار از مرگ افراد در سوانح آتش سوزی راه اندازی کرده است، هدف این سازمان بهبود سلامت از طریق مراقبت ها و برنامه های آموزشی، مطابق با کنوانسیون ژنو است؛ و به همین دلیل برای فرار از مرگ انسانها یک دستگاه هشدار دهنده نصب دود را به خانواده ها می دهد.
هدف تبلیغات جذاب، برای فرار از مرگ و استفاده از نصب دستگاه هشدار دهنده دود در محل آتش سوزی و تشویق همه افراد برای تمرین برنامه فرار از آتش است. همان طور که ما می دانیم نصب دستگاه هشدار دهنده دود خطر مرگ ناشی از آتش را به نصف کاهش و به همین دلیل صلیب سرخ در حال معرفی این دستگاه به سازمان های آتش نشانی است و تبلیغات خود را نیز در گروه های اجتماعی شروع کرده که مردم این دستگاه هشدار دهنده دود را در خانه های خود نصب کنند و به آنها آموزش داده می شود که چطور خود را از صحنه آتش سوزی دور و با این تبلیغات از مرگ فرار کنند.
صلیب سرخ با تبلیغات جذاب برای فرار از مرگ و دستگاه هشدار دهنده دود افراد جامعه را آموزش می دهد و مهارت های لازم را برای سلامت نگه داشتن انسانها در آتش سوزی را نشان می دهد و به آنها تاکید می کنند که چگونه در یک سانحه آتش سوزی زنده بمانند، همچنین کمپین صلیب سرخ برای کاهش مرگ در آتش سوزی افراد یک نظرسنجی را در بین مردم به راه انداخته و از آنها برای کمک به سلامت افراد درگیر سانحه آتش سوزی و کاهش تلفات و جراحات ناشی از آتش سوزی اطلاعاتی گردآوری کرده است.

آژانس تبلیغاتی:ageisobar, سائو پائولو، برزیل
کارگردان خلاقیت:Carlos Domingos
مدیران هنری: Henrique Mattos, Cristiano Rodrigues
کپی رایتر:Daguito Rodrigues
عکاس:Sergio Buss

купить недорогой видеорегистраторрастаможка автопример заполнения истории болезнисправка о беременности цена на

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ