Take a fresh look at your lifestyle.

اجرایی نشدن سامانه مدیریت تبلیغات محیطی عمدی است

0

 

 

محمد-مهدی-تندگویان-،-عضو-شورای-شهر-تهران

عضو شورای شهر تهران راه‌اندازی‌ نشدن سامانه مدیریت تابلوهای تبلیغات محیطی را عملی عمدی اعلام کرد .
رابطه با سامانه مدیریت تبلیغات محیطی می گوید : بیش از یک سال است از شهرداری خواسته ایم نرم‌افزاری برای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی ایجاد کند ، حال که این نرم‌افزار آماده شده است سازمان زیباسازی از اجرای آن سرباز می‌زند.
وی ادامه داد : با استفاده از این سامانه باید تمام تابلوهای تبلیغاتی سازمان زیباسازی کدگذاری می شدند تا تعداد تبلیغ‌ ها در شهر و شرکتی که تبلیغ را سفارش داده مشخص شود.
عضو شورای شهر تهران بارها در این‌باره به سازمان زیباسازی و شهردار تهران تذکر داده است و در نهایت به گفته او کارشناسان کمیسیون شهرسازی و سازمان زیباسازی به توافق رسیدند و نرم‌افزاری با همان شکلی که مدنظر کمیسیون شهرسازی بود، یعنی حالت کد پروژه‌ای طراحی شد. در این حالت از روی کد می‌توانست فهمید که نصب‌کننده تابلو کدام شرکت است، تا چه مدت خواهد بود و لینک قرارداد و مجوزها مشخص می گردید .
تندگویان افزود : این نرم‌‌افزار طراحی شده و از چهار ماه پیش کمیسیون شهرسازی هم این نرم‌افزار را تایید کرده است اما تا امروز اجرایی نشده است .
وی علت اجرایی‌ نشدن این نرم‌افزار را نمی‌داند اما می‌گوید به این نتیجه رسیده که «عمدی در اجرا نشدن وجود دارد» چون همه مذاکرات انجام شده و چند جلسه مشورتی هم برای شفاف‌شدن آن تشکیل شده است و نرم‌افزار از طرف کمیسیون شهرسازی تایید شده اما اجرایی نمی‌شود .
بنا به گفته این عضو اصلاح‌ طلب شورای شهر تهران ، ممکن است اجرایی‌ نشدن این طرح دلایلی سیاسی و یا اقتصادی در بر داشته باشد هر چند که وی دلیل اقتصادی را کم‌ رنگ‌تر می‌داند چرا که در این طرح او به دنبال قضیه‌های اقتصادی نیست و بحث ساماندهی تبلیغات فرهنگی شهر مطرح است .
وی افزود : هر تابلویی در هر جا که نصب می‌شود باید مشخص شود رگ و ریشه آن کجاست؟ امروزه تبلیغی در شهر منتشر می‌شود و می‌گویند این را بسیج منتشر کرده، در همان حال سازمان بسیج شهرداری اعلام می‌کند آنها خبر ندارند، سازمان زیباسازی که مسئول تبلیغات شهر است هم اعلام بی‌اطلاعی می‌کند. در این حالت شورای شهر برای دریافت پاسخ باید به چه کسی مراجعه کند؟ وقتی تا این حد تبلیغات محیطی آشفته است باید این موضوع ساماندهی شود .
نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران تاکید کرد : مهلتی که به سازمان زیباسازی داده شده بود تمام شده و قدم بعدی هشدار آخر به سازمان زیباسازی و پس از آن سوال از شهردار است.
تندگویان اضافه کرد : از ابتدا به شهردار تهران در این‌باره تذکر داده شده و شهردار هم به سازمان زیباسازی دستور پیگیری داده است. در سازمان زیباسازی هم کار انجام شده اما به دلیل نامشخصی این طرح اجرایی نمی‌شود .
شهرداری تهران این روزها درگیر حسابرسی شرکت‌های تابعه‌اش است و شورای شهر در این زمینه به شدت بر شهرداری فشار می‌آورد. اعضای پیگیری‌کننده حسابرسی‌ها به دنبال سوال از شهردار تهران هستند و در همین حال اگر سازمان زیباسازی به تعهد خود درباره تابلوهای تبلیغاتی عمل نکند شاید سوال دیگری هم از شهردار تهران مطرح شود که علت سرباز زدن از ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی چیست ؟покрывало Land Roverсправка о болезни спбпленочный обогревательшины автомобильные

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ