Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات در پمپ بنزین

0


تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت بشمار می رود، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد و یا حتی تراکت های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان می شود. مکان مناسب جهت انجام تبلیغات محیطی از جمله فاکتورهای مهم و اساسی می باشد که اگر به درستی انتخاب شود تاثیر شگرفی در مخاطب ایجاد خواهد کرد، پمپ بنزین به عنوان یک مکان پرتردد که روزانه تعداد زیادی از افراد برای سوخت گیری به این مکان می روند یکی از فضاهای مناسب برا انجام تبلیغات محیطی است.

انواع موقعیت های مناسب جهت اجرای تبلیغات محیطی :

در انتخاب موقعیت های مناسب جهت اجرای تبلیغات محیطی عوامل مختلفی تعیین کننده هستند از جمله این عوامل بازار هدف محصول، بودجه های اختصاص داده شده برای تبلیغات محیطی، شکل اجرای طراحی تبلیغ و حتی جنسیت مخاطب نیز می تواند در نوع انتخاب موقعیت تاثیر گذار باشد و دیگر عواملی که برای صاحب آگهی مهم و قابل انتخاب است.
فضای های شهری : مثل خیابان ها ، میادین، پل های عابر پیاده ، پل های هوایی سواره رو، بزرگراه های شهری و پشت بام ها و …
فضاهای بین شهری شامل : اتوبان های بین شهری، عوارضی، پلیس راه ها
پایانه های حمل و نقل عمومی : ایستگاه اتوبوس شهری، پایانه مسافربری بین شهری ، قطار شهری، فرودگاه و راه آهن
جایگاه های سوخت گیری : پمپ بنزین، جایگاه سوخت CNG
مراکز عمومی شامل : مجتمع های تفریحی توریستی، مراکز خرید، نمایشگاه های بین المللی و میادین ورزشی

تبلیغات در پمپ بنزین

از جمله این مکان ها که تبلیغات محیطی در آن صورت می گیرد پمپ بنزین است، امروزه یکی از اساسی ترین فرصت ها در معرفی کالاها، تبلیغات در محیط اطراف زندگی می باشد پمپ بنزین از جمله خدمات شهری است که به عنوان تامین کننده سوخت بخش حمل و نقل شهری عمل نموده وبه نوبه خود از لحاظ ملاحظات ترافیکی، شهرسازی، ایمنی و محیط زیست دارای اهمیت می باشد.
    هر چند در احداث این گونه جایگاه ها باید به مسائل توجیه اقتصادی و اجتماعی و حفظ و صیانت از سرمایه گذار و هدایت سرمایه گذاری در بخش اقتصادی هم توجه کرد اما با توجه به اصل تبلیغات در محل کالاهای مشابه می توان جایگاه هایپمپ بنزین را بهترین گزینه برای معرفی و تبلیغ محصولاتی مانند لاستیک ماشین، انواع روغن موتور، لوازم یدکی خودرو، فروش خودرو و خدمات خودرویی و بسیاری موارد دیگر معرفی نمود.
برخی شرکت ها و یا صاحبان جایگاه های پمپ بنزین خلاقیت های جالبی در طراحی محیط این مکان ها داشته اند که البته این عملکرد آن ها بیشتر جنبه رقابتی در بازار را دارد. بیلبوردها یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در رسانه محیطی محسوب می شوند که قدرتی غیرقابل انکار برای معرفی محصولات و خدمات شرکت ها دارند. بیلبوردها با اشکال و ایده های خاص می تواند ببننده را به تفکر در خصوص نگرش ها، اهداف و مقصود نهایی طراحان و ایده پردازان برساند و صاحبان کالا و خدمات را به مقصود نهایی و فروش بیشتر و مطلوب تر برساند. نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در پمپ بنزین از جمله تبلیغات محیطی است که صاحبین کالاها در این مکان تبلیغات دست به تبلیغات می زنند.

بررسی ویژگی های تبلیغات در پمپ بنزین

    • موقعیت احداث پمپ بنزین به گونه ای است که مخاطبین در خیابان های مجاور نیز براحتی از تبلیغات اکران شده بهره مند می شوند.
• با توجه به طراحی سایبان پمپ بنزین که دارای سه وجه می باشد و تبلیغات اکران شده بر روی سایبان پمپ بنزین معمولا در معرض دید تردد کنندگان است.
• امکان افزایش هر نوع ابزار تبلیغاتی متناسب در محدوده جایگاه پمپ بنزین امکان پذیر است؛ به عنوان مثال نصب بنر بر روی ستونها یا دیوارهای پمپ بنزین و یا نصب هر نوع ابزار تبلیغاتی در محدوده محیط جایگاه.
• امکان انجام نورپردازی ویژه به منظور اثربخشی بیشتر بر روی رسانه های محیطی مستقر در پمپ بنزین میسر است.
• امکان ارائه بسته های تبلیغاتی در پمپ بنزین

مزایای تبلیغات در پمپ بنزین

• به دلیل مدت زمان نسبتا زیاد توقف خودروها در پمپ بنزین و مشاهده تبلیغات اکران شده قطعا در ذهن مخاطبین اثر بخشی خاصی دارد.
• توقف خودروها در جایگاه ها شرایطی را ایجاد می نماید که می توان در مناسبت های مختلف به عنوان مثال سالروز تاسیس بانک ها و برندها و… ارائه هدایای تبلیغاتی، یک شاخه گل، تبلیغات مکتوب بین مخاطبین را میسر می نماید.
• توقف خودروها در جایگاه های سوخت امکان انجام تحقیقات میدانی نسبت به بازخورد تبلیغات انجام شده را بر روی مخاطبین فراهم می نماید.
• تعرفه رسانه های تبلیغاتی مستقر درپمپ بنزین نسبت به رسانه های دیگر شهری حتی رسانه های هم جوار قابل مقایسه نیست.
• امکان ایجاد شبکه تبلیغاتی در پمپ بنزین با موضوع برندهای خاص بستر اثر بخشی آگهی های تبلیغاتی اکران شده را افزایش می دهد.

برخی از تابلوهای تبلیغاتی در پمپ بنزین




 

языковые курсы для взрослых за рубежомСолнцезащитный чехол Lamborghini для автомобиляcommander lingerie erotique en ligneшины r14

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ