Take a fresh look at your lifestyle.

نشست روابط عمومی های ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد

0

ba676462-1b98-43ed-8b17-3f8670f70480

نشست کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی قطب شهید مدرس آموزش و پرورش خراسان رضوی متشکل از ۷ شهرستان در گناباد برگزار شد.

 نشست کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی قطب شهید مدرس آموزش و پرورش خراسان رضوی متشکل از شهرستان های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن، کوهسرخ، مهولات، بجستان و گناباد در اداره آموزش و پرروش گناباد برگزار شد .

محمدرضا فرهادی نیا، رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی  در این نشست گفت: اگر اداره ای خواستار رونق سازمان خود می باشد باید دارای یک روابط عمومی قوی باشد و در همین راستا اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی دارای رویکرد تخصصی در حوزه روابط عمومی می باشد.

وی ضمن گرامیداشت هفته شوراهای دانش آموزی از ۲۴ تا ۳۰ دی ماه گفت: برای اولین بار نشست خبری با حضور فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان طی هفته شوراها برگزار خواهد شد.

فرهادی نیا با اشاره به آغاز ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزان گفت: دانش آموزان تا ۳۰ دی ماه فرصت شرکت در این المپیاد ها را دارند تا ضمن سنجش معلومات خود و کسب رتبه های برتر کشوری دارای تسهیلات ویژه برای کنکور سراسری شوند.

وی به وجود ۲۰۸ هزار رأی اولی در استان خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نقش آموزش و پرورش در انتخابات مهم و موثر است اقدامات و برنامه هایی در سطح مدارس استان به منظور ایجاد شور انتخاباتی برنامه ریزی شده است.

سید محمد مهدوی، رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد نیز در این جلسه ابراز داشت: روابط عمومی یک صنعت و هنر است و دارای قدمت ۵۰ ساله در کشور بوده و مثابه پلی بین سازمان مربوطه و افکار عمومی جامعه است.

با توجه به اینکه انتظارات فراوانی در حوزه دانش آموزی در کشور وجود دارد، روابط عمومی آموزش و پرورش نقش مهمی و موثر در رابطه با افکار عمومی برخوردار است.

گفتنی است در این جلسه موضوعات تخصصی در حوزه روابط عمومی و اقدامات مدنظر برای انتخابات ۹۴ و سایر موضوعات آموزش و پرورش بیان شد.

духи леди гага ценабытовая химия низкие ценыаренда гаражей киевgopro black hero3

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ