Take a fresh look at your lifestyle.

تنویر افکار عمومی مورد توجه روابط عمومی ها باشد

0

۱۱c52c45-8012-41fb-aa22-cd9496062b6a

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: تنویر افکار عمومی و ارائه خدمت بهتر از جمله مهمترین اموری هست که باید در واحدهای روابط عمومی مورد توجه ویژه قرار گیرد

 محمد علی ایمانی این مطلب را در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و اولین جلسه کمیته سازمان ها و نهادهای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان بیان کرد .
وی با اشاره به وظیفه خطیر مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی گفت: دهه فجر فرصتی مناسبی برای معرفی خدمات دولت تدبیر و امید به مردم است .
این کارشناس رسانه تصریح کرد: تبیین دستاوردهای نظام، ایجاد امید به آینده و تبیین کارآمدی نظام،، زمینه سازی برای بهره مندی اقشار مختلف مردم از خدمات دستگاه ها در این ایام ، حضور مسئولان در کانون های مردمی و…می تواند در این ایام مورد توجه قرار گیرد .
وی روابط عمومی ها را صف مقدم جبهه اطلاع رسانی عنوان کرد و یادآور شد: مدیران روابط عمومی ها می توانند با اطلاع رسانی دقیق ، درست و به موقع زمینه مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را بیش از پیش فراهم کنند .
به گفته وی انتخابات عرصه حضور گسترده و صحنه تعیین سرنوشت سیاسی مردم است که در این بین روابط عمومی ها نقش بسیار پر رنگی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بر عهده دارند .
وی اطلاع رسانی را پایه و اساس بسیاری از فعالیت های سیاسی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: قطعا اطلاع رسانی درست و به موقع و مناسب می تواند تا حد زیادی زمینه حضور گسترده و با شکوه مردم در پای صندوق های رای را فراهم کند .
ایمانی با بیان اینکه تاکنون همکاری مدیران روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی مناسب و مطلوب بود، گفت: امید است با تداوم و تقویت این همکاری ها حماسه ای دیگر در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی در روز هفتم اسفند ماه سال ۹۴ رقم بخورد .
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شد، گفت: مردم خراسان جنوبی همواره در انتخابات های مختلف نشان داده اند که با تاسی از بیانات رهبر معظم انقلاب در راه اعتلای ایران و اسلام عزیز از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند .
ایمانی، به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی اشاره کرد و ادامه داد: قطعا با توجه به تجربه که وجود دارد ، در انتخابات پیش رو مردم با حضور گسترده خود در کنار مسئولان و خادمان خود، شعار سال جاری را محقق خواهند ساخت .
وی با بیان اینکه مدیران روابط عمومی در دستگاه های اجرایی از تمام توان کاری و اداری خود به منظور ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای به صورتی هنرمندانه و ظریف استفاده کنند یادآور شد: استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و بکارگیری ظرفیت های خبری و رسانه ای در این زمینه مورد تاکید جدی قرار دارد .

создание продвижение и оптимизация сайтовкурс валют доллар к рублюdoes autozone carry car coversюзабилити это

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ