Take a fresh look at your lifestyle.

انتقاد از ضعف روابط عمومی‌های آبدانان

0

fa7c1f5e-2f5c-4dca-8688-a14b5d4bdf3b (1)

فرماندار آبدانان از ضعف روابط عمومی ادارات شهرستان انتقاد کرد.«مجید عسکری» در سومین نشست شورای مشورتی و راهبردی روابط عمومی‌های این شهرستان به نقش و رسالت  روابط عمومی   ها در درون و برون سازمان‌ها پرداخت و اظهار کرد: مدیران و متولیان حوزه روابط عمومی‌های ادارات و نهادها به ‌عنوان آینه تمام‌نما و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باید ضمن خروج از انفعال و روزمرگی و تقویت اطلاعات مدیریتی و رسانه‌ای خود نسبت به انعکاس کارکردهای دولت، نظام و انقلاب اقدام کنند .

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها بلندگوی خوش صدای دستگاه‌های اجرایی هستند افزود: روابط عمومی یک دستگاه باید ضمن تزریق امیدواری به جامعه، تلاش کند تا مسائل و مشکلات را نیز بیان کند و کمبودها و کاستی‌ها را نیز نمایان سازد و در جهت فرهنگ‌سازی و ارتقا و توسعه فرهنگی شهرستان بکوشند .

عسگری اضافه کرد: یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ادارات همکاری تنگاتنگ با خبرنگاران شهرستان در حوزه‌های مختلف خبری است و از همه آنها خواستند تا در جهت توسعه و شناساندن پتانسیل‌های شهرستان همکاری خود را با خبرنگاران بیشتر کنند .

رییس شورای مشورتی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان آبدانان با بیان اینکه یکی از راه‌هایی که مسئولین روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت و عملکردهای مدیران خود به مردم اطلاع‌رسانی کنند رسانه‌ها و سایت‌های خبری است خاطرنشان کرد: متأسفانه اکثر ادارات شهرستان در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی وضعیت خوبی ندارند که باید نسبت به راه‌اندازی سایت خبری اداره‌ی خود اقدام کنند .

وی به ویژگی‌های روابط عمومی در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و ادامه داد: شفاف سازی، اعتماد سازی، رجحان منافع عمومی بر منافع فردی، پاسخگویی، تولید نشر اطلاعات، آینده نگری، و نقد پذیری از مهم‌ترین ویژگی‌های روابط عمومی در این دولت است .

فرماندار آبدانان با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر و انتخابات به موضوع اصلی جلسه پیرامون برنامه‌های این دهه اشاره کرد و گفت: یکی از جاهایی که نقش روابط عمومی‌ها موثرتر جلوه می‌کند در مراسم و مناسبت‌هاست چرا که مناسبت‌هایی مانند دهه فجر و انتخابات فرصت بسیار مناسبی را برای روابط عمومی فراهم می‌کند تا علاوه بر برنامه‌ریزی برای دریافت مطالبات مردمی و انتظاراتی که مردم از مجموعه مورد فعالیت او دارند نسبت به ارائه عملکرد دستگاه مطبوع خود اقدام کنند که ارائه این دستاوردها از طرق مختلف نظیر ارتباط با نشریات، استفاده از فضاهای مجازی و رسانه‌های الکترونیکی، مستند سازی و… قابل اجراست  .

عسکری در پایان خاطر نشان کرد : مسئولان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان باید با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه راهکارهایی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

услуга трезвый водитель москва дешевопутевки на шри ланку в августе 2015клавиатура ценаluvion grande elite

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ