Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری دومین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور

0

۳۱۵۷cb2c-d5a3-4016-a5a6-d061d0e2e590

دومین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور با هدف هماهنگی بیشتر دانشگاههای منطقه در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد

دومین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد

دومین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور با هدف هماهنگی بیشتر دانشگاههای منطقه در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد

در این نشست یک روزه مدیران روابط عمومی دانشگاههای دولتی استان های گلستان، مازندران و گیلان در خصوص چگونگی برگزاری اولین جشنواره روابط عمومی های برتر منطقه، اولین جشنواره خبرنگاران برتر منطقه و اولین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی های دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه به تبادل نظر پرداختند.

دکتر حسین گل چینی رئیس دانشگاه گنبدکاووس در دیدار با شرکت کنندگان این جلسه با بر شمردن شاخصه های فعالان عرصه روابط عمومی به تبیین نقش سازنده روابط عمومی ها در موففقیت دانشگاهها پرداخت.

وی مدیران روابط عمومی را افرادی جامع الاطراف دانست که با استفاده از توانمندی های علمی و اجرایی خود به معرفی بهتر و بیشتر دانشگاه می پردازند.

رئیس دانشگاه گنبدکاووس در پایان این دیدار ضمن  یادآوری اهمیت اطلاع رسانی به موقع از وقایع دانشگاه شرکت کنندگان این جلسه را به پرهیز از صورت گری مطلق و توجه بیشتر به محتوی و اهداف عالی دانشگاه توصیه کرد.

در ابتدای این دیدار آقای حسین یحیی زاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران و دبیر دانشگاه های منطقه ۲ کشور گزارش مختصری از اهداف و برنامه های نشست دوم را ارائه نمود.

تعیین محل و زمان برگزاری جشنواره از جمله مصوبات این جلسه بود که به تایید حاضران رسید.

поисковая оптимизация seo продвижение сайтовcar cover lock instructionsСолнцезащитный экран Renault для автомобиляBinary Options Broker

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ