Take a fresh look at your lifestyle.

۱۶۰۰ متر مربع تابلوی تبلیغاتی غیر مجاز در مشهد جمع آوری شد

0

 

 

 

بیلبورد-تبلیغاتی-غیر-مجاز-در-مشهد-۳۵۰x245

یک هزار و ۶۰۰ متر مربع تابلوی تبلیغاتی غیر مجاز منصوبه در تعداد شش معبر اصلی شهر مشهد جمع آوری شد.
سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از جمع آوری تابلو های تبلیغاتی غیرمجاز در شش معبر اصلی در شهر مشهد و حد فاصل میدان ۱۵ خرداد تا میدان فرودگاه و چهارراه ابوطالب تا انتهای نخریسی به متراژ ۱۶۰۰ متر مربع و به تعداد ۷۰ تابلو خبر داد .
گفتنی است ، از ابتدای اجرای این طرح تاکنون جمع آوری ۹ هزار متر مربع تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز از شش محور سطح شهر شامل :میدان مطهری تا چهارراه ابوطالب، پایانه مسافربری تا میدان بیت‌المقدس، انتهای وکیل آباد تا میدان فلسطین، میدان فلسطین تا انتهای نخریسی، میدان ۱۵ خرداد تا میدان فرودگاه و چهارراه ابوطالب تا انتهای نخریسی صورت پذیرفته است.
طبق مصوبات شورای اسلامی شهر عرض تابلوی شناسایی در واحدهای با ارتفاع ۳ متر در ابعاد یک متر و ۴۰ سانتی متر است به طوری که حد بالای تابلو از سطح معبر بیش از ۴ متر و ۴۰ سانتی متر نباشد.
همچنین در واحدهای با ارتفاع بیش از سه متر عرض تابلوی شناسایی حداکثر دو متر و با طولی معادل معبر تعیین شده است در حالی که حد بالای تابلو از سطح معبر بیش از شش متر نباشد .
همچنین بنا بر قوانین مصوب نورپردازی تابلوها نباید به گونه ای باشد که موجب اختلال ترافیکی و ایجاد مزاحمت بصری شوند.Набор колпачков для дайв масок 458les jeux sexyнедвижимость бородянкаПульт ДУ для фотоловушек BolyMedia

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ