Take a fresh look at your lifestyle.

7 روش برای افزایش Quality Score در تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز)

0

آشنایی با Quality Score و تاثیر آن بر تبلیغات گوگل

اگر در تلاش برای تسلط بر pay-per-click PPC، به ویژه در Google Ads هستید، به درک کاملی از Quality Score نیاز دارید. به این دلیل است که نمرات کیفیت شما تأثیر زیادی روی هزینه و اثربخشی کمپین های جستجوی پرداخت شده شما دارد.

درست همانطور که نمره اعتباری شما می تواند بر اینکه آیا شما واجد شرایط باشید یا اینکه نرخ بهره شما چقدر بالا است، تأثیر بگذارد، Quality Score Google بر نحوه عملکرد تبلیغات PPC شما و میزان پرداخت هر کلیک تأثیر می گذارد.

تاثیر Quality Score در تبلیغات گوگلQuality Score چیست؟

Quality Score، رتبه بندی گوگل از کیفیت و اهمیت هر دو کلمات کلیدی شما و تبلیغات PPC است. این برای تعیین هزینه شما برای هر کلیک (CPC) استفاده می شود و در حداکثر پیشنهاد شما ضرب می شود تا رتبه تبلیغ خود را در فرایند حراج آگهی تعیین کند. Quality Score شما به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله:

-نرخ کلیک شما (CTR)
-ارتباط هر کلمه کلیدی به گروه تبلیغاتی آن.
-کیفیت صفحه و اهمیت آن.
-ارتباط متن تبلیغ شما.
-عملکرد حساب Google Ads شما.

اینها مؤلفه های اصلی Quality Score هستند. هیچ کس در خارج از Google دقیقاً نمی داند که هر عامل در الگوریتم Quality Scoreچقدر “وزن” دارد، اما ما می دانیم که نرخ کلیک از مهمترین مؤلفه ها است. وقتی افراد بیشتری که تبلیغ شما را مشاهده می کنند روی آن کلیک کنند، این یک علامت قوی برای Google است که تبلیغات شما برای کاربران مرتبط و مفید است. بر این اساس، Google با شما پاداش می دهد:

-رتبه بندی تبلیغات بالاتر
-هزینه های پایین تر

همچنین بخوانید: 10 دلیل مهم که تاثیر مثبت تبلیغات گوگل را در روند رشد استارتاپ ها اثبات می کند

مزایای بهبود Quality Score

با تجزیه و تحلیل هزاران حساب PPC ، می دانیم که امتیاز کیفیت ارتباط مستقیمی با موفقیت شما در Google Ads و Bing Ads دارد. با بهینه سازی Quality Score خود، خود را برای بازده بالاتر سرمایه گذاری (ROI) تنظیم می کنید. به این دلیل است که Quality Score بالاتر با هزینه پایین تر برای تبدیل ارتباط دارد! هزینه برای هر تبدیل با هزینه هر کلیک متفاوت است. این نیست که چقدر می توانید برای هر کلیک پرداخت کنید، بلکه چقدر می پردازید وقتی شخصی اقدامی را که می خواهد انجام دهد انجام دهد، چه این ثبت نام در یک آزمایش رایگان یا خرید محصول باشد. از آنجا که هر کلیک منجر به تبدیل نمی شود، هزینه برای هر تبدیل به طور کلی بالاتر از هزینه برای هر کلیک است.
خوشبختانه ، Quality Score قوی هم هزینه شما را برای هر کلیک و هم هزینه شما را برای هر تبدیل کاهش می دهد.

تاثیر Quality Score در تبلیغات گوگلبه طور کلی، هرچه نمره کیفیت شما در Google Ads و Bing Ads بالاتر باشد ، هزینه تبدیل شما را کمتر می کند. به یاد داشته باشید ، یک امتیاز با کیفیت بالا به روش Google می گوید تبلیغ PPC شما پاسخگوی نیازهای مشتریان بالقوه شماست. هرچه شما در رفع نیازهای احتمالی بهتر باشید ، کمتر Google از شما برای کلیک تبلیغات استفاده می کند.

تاثیر Quality Score در تبلیغات گوگلچگونه می توانید Quality Score تبلیغات Google خود را افزایش دهید؟

از آنجا که Quality Scoreدر Google Ads و Bing Ads تعیین می کند که در چه مدت و به چه میزان تبلیغات شما ظاهر می شود ، مهم است که با کار مداوم روی حساب خود، رتبه های خود را ارتقا دهید. این امر می تواند با تمرکز تلاش های شما در چندین زمینه مهم بدست آید:

۱-تحقیقات کلمات کلیدی

کلمات کلیدی جدید و بسیار مرتبط را برای اضافه کردن به کمپین های خود، از جمله فرصت های کلمه کلیدی دم بلند که می تواند به بخش عمده ای از ترافیک کلی شما کمک کند ، کشف کنید.

۲-سازمان کلمات کلیدی

کلمات کلیدی خود را در گروه های سازمان یافته تقسیم کنید که بتوانند به طور مؤثرتر با تبلیغات منفرد گره خورده باشند.

۳-پالایش متن آگهی

کپی آگهی PPC را که بیشتر برای گروه های تبلیغی شخصی شما قرار دارد ، آزمایش کنید. تبلیغات مؤثرتر CTR بالاتری را دریافت می کند که یکی از بهترین راه های بهبود Quality Score است.

۴-بهینه سازی صفحات لندینگ

بهترین روشهای صفحه لندینگ را دنبال کنید تا صفحاتی را ایجاد کنید که مستقیماً با گروه های تبلیغی شما ارتباط برقرار کنند و یک تجربه منسجم را برای بازدید کنندگان، از کلمه کلیدی تا تبدیل فراهم کنید.
همانطور که می بینید، Quality Score و بهبود نمره کیفیت کلمه کلیدی موضوعی است که می توانید کمپین های PPC خود را در گروه های کوچک، به خوبی سازمان یافته و کاملاً گره خورده از کلمات کلیدی ایجاد کنید. تحقیقات و سازماندهی کلمات کلیدی بهتر نیز به طور طبیعی کیفیت و ویژگی تبلیغات و محتوای وب سایت شما را بهبود می بخشد و به شما این امکان را می دهد تا مخاطبان دقیقی را که احتمالاً در جستجوی پیشنهادات خود هستند جستجو کنید.

همچنین بخوانید: از سیر تا پیاز کمپین تبلیغاتی

امتیازات با کیفیت پایین تبلیغات Google در نتیجه قطع ارتباط بین کلمات کلیدی، گروه های تبلیغاتی، متن تبلیغ و محتوای صفحه لندینگ است. یک امتیاز با کیفیت بالا به طور طبیعی زمانی ایجاد می شود که یک حساب Google Ads شامل کلمات کلیدی سازمان یافته در گروه های کلیدی مناسب، متن تبلیغاتی که با گروه های تبلیغاتی خاصی مطابقت دارد و صفحات فرود آمده با پیشنهاد متن تبلیغ را پیوند می دهد.

راه های افزایش Quality Score تبلیغات Google۷ راه افزایش Quality Score تبلیغات Google

به دست آوردن نمره برتر درجه یک همیشه آسان نیست؛ به خصوص با الگوریتم های Google که همیشه در جریان هستند.

آیا به دنبال افزایش Quality Score خود و همچنین نتیجه کلی تبلیغات کمپین خود هستید؟ با ما همراه باشید.

۱- کلمات کلیدی خود را سازماندهی کنید

لیستی از کلمات کلیدی بسیار مرتبط – از جمله گزینه های دم بلند – را جمع کنید و سپس آن شرایط را در گروه های هدفمند و مرتبط سازماندهی کنید. این امر باعث می شود که کپی کردن ، صفحات لندینگ و سایر عناصر خلاق برای برنامه های دقیق اجرا شده آسانتر شوید.

۲- نسخه آگهی خود را آزمایش و اصلاح کنید

مانند هر استراتژی بازاریابی ، آزمایش test A / B می تواند بینش جدی ارائه دهد. در ابتدا چند گزینه کپی برای هر گروه تبلیغاتی را که اجرا کرده اید امتحان کنید و ببینید کدام یک از نرخ کلیک بالاتری برخوردار هستند. CTR بالاتر به معنای ارتباط بیشتر و Quality Score بالاتر است، بنابراین از گزینه های موثرتر خود استفاده کنید.

۳- صفحات لندینگ خود را فراموش نکنید

هدایت کلیک به صفحه اصلی یا محتوای مبهم دیگر مسیر رسیدن به یک نمره با Quality Score خوب نیست. همیشه برای هر کمپین شخصی و گروه تبلیغاتی که اجرا می کنید، صفحات لندینگ بسیار هدفمند ایجاد کنید. شما می خواهید یک تجربه منسجم شروع به پایان را برای کاربران ارائه دهید – موردی که کاملاً مشخص به کلمه کلیدی و جستجوی دقیق آنها انجام شده باشد.

۴- به کلمات کلیدی طولانی فکر کنید

کلمات کلیدی طولانی هنگام رسیدن به Quality Score بسیار مناسب می باشد. آنها نه تنها به معنای نرخ کلیک بالاتر از آن هستند (زیرا بسیار هدفمند هستند) بلکه هزینه های کمتری نیز به همراه دارند زیرا رقابت کمتری دارند. اضافه بر این در این کلمات کلیدی با دم بلند ، آسان تر می توانید صفحات کپی و صفحه خود را ترسیم کنید.

۵- قوانین را دنبال کنید

به همان اندازه خسته کننده است ، فقط پیروی از قوانین می تواند به شما کمک کند نمره با کیفیت بهتری کسب کنید. این بدان معناست که همه کادرهای مربوط به کمپین خود را بررسی کنید – افزودن به ردیابی تبدیل ، هدفگذاری جغرافیایی ، برنامه های افزودنی تبلیغ و چندین نسخه تبلیغ. ممکن است این موارد کاملاً واضح به نظر برسد ، اما شما تعجب می کنید که تعداد زیادی از موارد اصلی هنگام تلاش برای انجام کارهای بیشتر با کمپین های خود از این اصول پرش می کنند.

همچنین بخوانید: شرکت گوگل برای افزایش تاثیرگذاری گوگل ادوردز 5 تغییر مهم را ایجاد کرده است

۶- تکامل مداوم

شما نمی خواهید به یک سطح معینی برسید و در آن نمره با کیفیت بالا برای همیشه قفل شوید. دقیقاً مانند جستجوهای کاربر (و اهداف) همیشه در حال تحول هستند ، بنابراین ارتباط تبلیغات و کیفیت بعدی آن نیز نتیجه خواهد گرفت. اگر می خواهید به یک نمره عالی برسید باید متعهد شوید که به طور منظم روی کمپین های خود کار کنید. این بدان معناست که اضافه کردن کلمات کلیدی و تبلیغاتی جدید، تغییر نسخه و خلاقیت ، و بررسی نتایج خود برای بهتر جلوه دادن رویکرد خود الزامی است.

۷- عوامل Quality Score خود را بشناسید

سرانجام ، آگاه باشید که هنگام ایجاد ، مدیریت و به روز کردن کمپین های خود ، چه عواملی در Quality Score شما موثر به نظر می رسد. این موارد شامل مواردی از قبیل نرخ کلیک شما ، چقدر کلمات کلیدی شما به گروه های تبلیغاتی اختصاص داده شده ، کیفیت و ارتباط صفحات لندینگ دلخواه شما و اینکه چقدر نسخه شما مرتبط است می باشد.

مشاوره تخصصی:

این می تواند برخی از آزمایش و خطا را انجام دهد، اما بهبود نمره کیفیت شما به ارزش سرمایه گذاری زمان است. بهبود نمره کیفیت Adwords شما می تواند به معنای پایین آمدن CPC ، نرخ تبدیل بهتر و یک ROI برای انجام بکارگیری بیشتر باشد.
آدام هارمز ، مدیر جستجوی خرده فروشی در استراتژی CPC ، گفت: “به طور معمول ، هدف بدست آوردن بالاترین رتبه تبلیغ برای کمترین CPC است.”
“اگر Quality Score پایینی دارید ، تبلیغ شما نشان داده نمی شود یا حق نمایش حق بیمه برای شما نشان می دهد. در آن مرحله، شما می توانید مبلغی کمتر از ایده آل در SERP بپردازید.
با Quality Score با کیفیت بالا (۸-۱۰) ، به احتمال زیاد در صفحه نتایج نشان داده می شوید و حتی از CPC های تخفیف نیز بهره مند می شوید. در حالی که امتیاز کیفیت یک عامل مهم در رتبه بندی آگهی است، تبلیغ کنندگان می توانند معیارهای مهم تر را به خاطر بسپارند.
بهترین راه حل جابجایی کلمات کلیدی خاص و کپی آگهی با یک صفحه لندینگ مناسب و قابل پیمایش است. اگر این کار را انجام دهید، به احتمال زیاد می توانید به یک امتیاز با کیفیت بالا برسید.

منبع: اینتن

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ