Take a fresh look at your lifestyle.

روابط عمومی‌ها باید به سمت ایده‌ها و اقدامات نو گام بردارند

0


۱e5b68dc-187e-42f9-b726-dc740f4c24fe

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: امروز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آئینه تمام نمای زیبایی‌های آن است.

 مهندس فاتح‌علی عیدی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با توجه به حاکمیت علم و تحقیق و پژوهش و معرفت اندوزی در محیط دانشگاه این شاخصه‌ها را جلوه‌های زیبایی خواند و افزود: مدیریت حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی تحولات بنیادین و اساسی در تمامی ابعاد آن ایجاد کرده است .

عیدی تصریح کرد: برنامه‌ها و سیاست‌های تدوین شده مخصوصا درآمدزایی از علم، با راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های عظیم شفا و…، این دانشگاه را در جرگه دانشگاه‌های نسل سوم قرار داده است .

این مدرس دانشگاه با توجه به انتظارات دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از روابط عمومی‌ها خطاب به حاضران گفت: در تبلیغ و اطلاع رسانی برای پذیرش دانشجو با رعایت صرفه جویی، شأن دانشگاه را هم رعایت کنید .

وی از قول دکتر انگجی تأکید کرد: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بسترسازی و تمهیدات لازم بکار ببرید ولی احدی حق ندارد از امکانات دانشگاه له یا علیه هیچ کاندیدایی بهره برداری کند .

عیدی با توجه به تغییر و تحولات جهانی گفت: روابط عمومی‌ها ناچارند به سمت ایده‌ها و اقدامات نو و بدیع گام بردارند و از حالت سنتی خارج شوند .

وی تشکیلات روابط عمومی را یکی از چالش‌های روابط عمومی در ایران معرفی کرد و ادامه داد: با مدیریت فعلی دانشگاه آزاد اسلامی، این چالش شامل این دانشگاه نمی‌شود چرا که جایگاه روابط عمومی در مراکز استان‌ها آن هم بعد از ۳۳ سال فعالیت به اداره کل ارتقا یافت و نکته امیدی برای کارگزاران روابط عمومی در این سیستم شد و بخشنامه‌های کاربردی و مفیدی در ارتباط با فعالیت‌های روابط عمومی صادر شد .

در ادامه مسئولان روابط عمومی واحد‌ها و مراکز دانشگاهی این استان به بیان نکته نظر خود پرداختند و در‌‌ نهایت تکریم ارباب رجوع مورد تأکید قرار گرفت .

همچنین منشور اخلاقی روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، انجام تبلیغات نظامند و کانالیزه از طریق روابط عمومی استان و عدم جابجایی مسئولان روابط عمومی بدون هماهنگی با مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی برخی از مصوبات این جلسه بود .

نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به همت اداره کل روابط عمومی واحد تبریز ششم دی جاری در سالن شمس این دانشگاه برگزار شد .

сколько стоит раскрутка сайтажурнал с духамиcar cover for mazda miataСправка для получения путёвкицифровая видеоняня

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ