Take a fresh look at your lifestyle.

انتخابات جامعه اسلامی دانشجویان‌ دانشگاه آزاد اردبیل

0

 

انتخابات جامعه اسلامی دانشجویان‌ دانشگاه آزاد اردبیل

 

اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل با برگزاری انتخاباتی، اولین دبیر خود را انتخاب کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از ابصارنیوز، صبح شنبه اعضای جامعه اسلامی تازه تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اردیبل با برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور ضمن انتخاب دبیر خود به استقبال انتخابات مجلس و خبرگان رهبری رفتند.

در انتخابات اولین دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ۹ نفر از دانشجویان فعال فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل کاندید شدند.

جامعه اسلامی دانشجویان، در سال ۱۳۶۸ توسط محمد نصر اصفهانی، در دانشگاه تهران تاسیس شد.

اولین کنگره جامعه اسلامی دانشجویان به مدت دو روز به همت دکتر نصر اصفهانی در سال ۱۳۷۵ با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری، رییس وقت مجلس شورای اسلامی در تالار علامه امینی آغاز و پس از تصویب اساسنامه و خط مشی دوسالانه و انتخاب ۲۵ نفر عضو شورای مرکزی با سخنرانی آیت الله یزدی، رییس وقت قوه قضائیه پایان یافت. این کنگره یکی از نقاط برجسته فعالیت جامعه اسلامی دانشجویان از بدو فعالیت‌های آن در نیمه دوم دهه ۶۰ تا پایان نیمه اول دهه ۷۰ به شمار می‌رود.

از ابتدا افکار و اندیشه‌های آیت الله شهید مرتضی مطهری(ره) به عنوان مبنای فکری و اندیشه‌ها و افکار شهیدآیت الله دکتر بهشتی (ره) به عنوان مبنای اندیشه سیاسی و تشکیلاتی جامعه اسلامی دانشجویان قرار گرفته است. و افکار و اندیشه‌های این دو متفکر به عنوان دو جریان اصلی و دو شاخص خط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص)، به صورت یک منظومه ی منسجم، سازوار و هماهنگ برای فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی اساس، مبنا و میزان قرار گرفته است.

پیش از این دفتر جامعه اسلامی دانشجویان در استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی دایر شده و فعالیت می کند

improve site speedпоставщики оригинальной парфюмериисправка 095 купитькупити генераторДинамики

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ