Take a fresh look at your lifestyle.

دشمن به دنبال تسلط بر مراجع تصمیم گیری مجلس دهم است

0

 

 

t

معاون طرح و برنامه سپاه پاسداران گفت: تسلط بر مراجع تصمیم‌گیری و انتخابات مجلس دهم از اقدامات دشمن برای دسترسی به اهداف شوم خود است.
محمد نوری امروز یک‌شنبه در دومین محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه ساری که در حسینیه عاشقان ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۹ دی که برگ زرینی به خاطرات این کشور رقم زد، گفت: در ۹ دی ماه سال ۸۸ اتفاقی در این کشور رقم خورد که برجستگی آن همان عمل به هنگام مردم با بصیرت بود.
وی افزود: دشمنان بعد از انقلاب همیشه مترصد ضربه زدن به نظام بودند و در ۳۰ سال گذشته در همه برنامه‌ها با ناکامی مواجهه شدند ولی در سال ۸۸ برای چند روز توانستند موفق شوند و خوشحالی زایدالوصفی پیدا کنند.
معاون طرح و برنامه سپاه پاسداران تصریح کرد: در فتنه ۸۸ دشمن با استفاده از رسانه و فریب عمومی توانست برخی از مردم را به خیابان‌ها بیاورد و از این اتفاق بسیار خوشحال بودند و ۲۵ خرداد نقطه عطفی برای دشمنان بود که به زعم خودشان توانسته بودند با هوچی‌گری و عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای و فریب عوام نظام جمهوری را در آستانه سقوط قرار بدهند.
وی ادامه داد: دشمنان در طی ۲۰۲ روز در اوهامات براندازی نظام جمهوری اسلامی سیر می‌کردند که می توانند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند ولی غافل بودند که سنت‌های الهی وجود دارد که مردم وقتی از ولایت فقیه که مراتب نازل از همان ولایت الهی است حمایت کنند، خداوند به تبارک و تعالی نصرتش را شامل حال ملت خواهد کرد.
نوری اظهار کرد: حماسه ۹ دی دشمنان را متوجه کرد که این ملت پشتیبانی از نظام ولایی دارند و اگر برنامه‌ریزی برای این ملت دارند نباید این را فراموش کنند.
وی ادامه داد: فتنه‌ای که در ۲۲ خرداد ۸۸ رقم خورد با اقدام سراسر بصیرت مردم ناکام ماند و دشمن بساط خود را مفتضحانه‌تر از گذشته جمع کرد.
معاون طرح و برنامه سپاه پاسداران گفت: دشمنان اکنون صحنه را به گونه دیگر طراحی کردند در حالی که تا دیروز با روش تقابل و تخاصم مبارزه می‌کردند اکنون متوجه شدند نسل جدیدی روی کار آمده که تعصب نسل گذشته را ندارد و استوانه‌های انقلاب در حال پیر شدن است و دولت روی کار نیز دولت تعامل محور است بنابر این روش جدید نفوذشان روش تعامل و ارتباط است.
وی افزود: همان چنگالی که تا دیروز به صورت انقلاب چنگ می زد امروز با دستکش مخملی به سراغ جوانان آمده است و نباید فریب نحوه نفوذ را بخوریم و بی‌شک هدفشان بی‌اعتبار کردن نظام است.
نوری گفت: جمهوری اسلامی ایران در اسفندماه انتخاباتی را در پیش دارد که دشمن برای آن نقشه کشیده و یکی از گزینه نفوذ، نفوذ به لایه‌های انقلاب است و اگر ملت از راه امام فاصله بگیرد و اعتقاداتش نسبت به راه امام راحل کمرنگ شود سیلی محکمی خواهد خورد.
وی با اشار به ثبت نام ۸۰۱ نفر در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: انتخابات ۷ اسفند انتخابات مجلس خبرگان است و باید در آن افراد خبره انتخاب شوند که توانایی برای کشف جایگاه رهبری را داشته باشند و نباید از خیز گروهی را که قصد ورود به مجلس خبرگان رهبری دارند و می خواهند مراکز تصمیم را به نفع خودشان تغییر دهند غافل شویم.
این مسئول با بیان اینکه دشمنان از ناآگاهی و کم‌اطلاعی برخی مردم سوء استفاده می‌کند، عنوان کرد: مجلس خبرگان مجلس قوام بخش ولایت الهی و جای خبره است و نیاز است شخصیتی وارد شود که قدرت تشخیص و شناسایی رهبر را داشته باشد.
نوری اظهار کرد: در انتخابات هفتم اسفند ۹۴ دشمن با تمام قدرت وارد عرصه خواهد شد و اگر بصیرت نداشته باشیم به دشمن کمک خواهیم کرد.
وی افزود: علی (ع) فرمود: «بصیر کسی است اگر سخنی را بشنود درباره آن تفکر می‌کند و اگر به چیزی نگاه می کند ظاهرش را ملاک عمل قرار نمی دهد و تعمق می کند.»
معاون طرح و برنامه سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ بصیرت نداشته باشیم ممکن است حرکتی از ما سر بزند که دشمن را شاد کنیم، عنوان کرد: در جنگ جمل سردمدار جنگ جمل از بیت پیامبر بود و بیت امام باید مدافع گفتمان امام باشد.
وی با اشاره به اینکه امام(ره) در زمان حیات خویش تاکید فرمودند که هر گونه نقل از ایشان باید بر اساس سند یا دست نوشته و… باشد، افزود: الان برخی تعابیر مختلفی از بیانات امام در رسانه‌هایشان منعکس می‌کنند که اسناد آن جای تامل است.
نوری انتخابات هفتم ۹۴ را عرصه دیگری در آزمون بصیرت ملت دانست و اظهار کرد: امروز صحنه جهاد مهیا است و اگر کم‌کاری کنیم ممکن است ضرباتی به نظام انقلاب اسلامی بزینم که قابل جبران نباشد و باید از انتخابات قبلی عبرت بگیریم.
وی یادآور شد: تسلط بر مراجع تصمیم گیری و انتخابات مجلس دهم از اقدامات دشمن برای دسترسی به اهداف شوم آنان است.

продвижение сайта в интернетdolce gabbana духи отзывыdj оборудование украинакупить авто в европе ценыgopro hero 3 review silver

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ