Take a fresh look at your lifestyle.

تاثیر بازی‌های مانند یلدای ای‌نتورک بر وضعیت کسب‌وکار

طراحی و اجرای بازی و افزایش تعامل مخاطبان هدف از این طریق، یکی از راهکارهایی است که در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک قرار گرفته است.

بر اساس یکی از گزارش‌های اخیر Tokara Solutions که روی بهره بردن کسب‌وکارها از بازی‌های ویدیویی صورت گرفته، مشخص شده است که ۸.۵٪ تغییر در درآمد سالانه آنها رخ می‌دهد؛ در صورتی که دیگر کسب‌وکارها که از این راهکار استفاده نکرده‌اند، ۴.۴٪ افزایش درآمد داشته‌اند.

اما آمار و ارقام تنها دلیل استفاده از این نوع بازی‌ها نیستند. در ادامه به برخی نکات که ارزش اجرای چنین کمپین‌های را مشخص می‌کند خواهیم پرداخت.

blogad.yalda

کسب تجربیاتی جدید در جهت رشد مشتریان:

کسب‌وکارهایی که در زمینه تبلیغات به فعالیت می‌پردازند، همیشه به سراغ کسب تجربیاتی می‌روند که به نمونه‌هایی موفق تبدیل شوند و بتوانند آنها را برای مشتریان خود هم پیاده کنند. معمولا بازی و مدل اجرای آن باید چندین بار تست و مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا بهترین بازخورد حاصل شود.

انتشار نتایج کسب شده

فقط اجرا و مدل اجرای بازی‌ها نیست که اهمیت بسیاری دارد؛ بلکه باید محوریت اصلی اجرای هر بازی توسط هر نوع کسب‌وکاری نیز دریافت بازخورد و در نهایت نتیجه‌گیری باشد. انتشار این نتایج به دیگر کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بتوانند بازی‌های بهتری را طراحی و اجرا کنند و مطمئن شوند که راهکاری که انتخاب کرده‌اند نیز حتما پاسخگوی نیازشان است.

مقاله مرتبط: یک بازی یلدایی در راستای موفقیت کسب‌وکارها

اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر

لازم نیست که بازی طراحی شده، حتما برای تمرکز روی تبلیغ محصولات و یا خدماتی خاص باشد؛ بلکه خیلی از کسب‌وکارها مانند ای‌نتورک، بیشتر برای افزایش اطلاع‌رسانی در رابطه با برند خود به طراحی و اجرای بازی‌های ویدیویی کوچک می‌پردازند.

طی دو روز آینده جدیدترین بازی ای‌نتورک با نام #وتودروازه در جریان است که شما هم می‌توانید با مراجعه به صفحه فرود در آن شرکت کنید و شانس برنده شدن جوایز آن را داشته باشید.

مشاهده صفحه‌ی بازی »

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.