Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی ارزش های متفاوت سه برند

این روزها بیشتر برندهای بزرگ تلاش می کنند استراتژی های برند را به جای منحصر به فرد بودن، با تداوم و تأثیرگذاری استراتژی های ساده و قابل فهم جایگزین کنند.

با این حال در این مقاله می خواهیم چند برند را با ارزش های خاص و منحصر به فرد بررسی کنیم؛ برندهایی که سعی کرده اند رویکردی غیرمتداول را انتخاب کنند.


یک- جوانمردی

Chivas Regal تنها برند بزرگ و جهانی است که استراتژی برندش را برمبنای جوانمردی خلق کرده است؛ فلسفه ای قدیمی ولی بدون محدودیت در زمان. برند خود را به عنوان آرامش بخش مردان مدرن معرفی می کند و با معرفی ارزش هایی مانند برادری، افتخار و دلاوری رویکردی بالغانه به زندگی ارائه می کند. Chiva به وفاداری به قول و انجام کار درست، اعتقاد زیادی دارد، زیرا اینها همان رفتارهایی هستند که مردان را از هم متمایز می کنند. برند همچنین از کارآفرینانی که قصد دارند تغییر مثبتی در دنیا ایجاد کنند حمایت می کند.

دو- یادگیری

برندهای مختلفی، استراتژی های خود را حول انوع مختلف آگاهی/ دانش شکل داده اند. مثلاً Twitter آگاهی لحظه ای از آنچه همین حالا در دنیا رخ می دهد. Linkedin: دانش حرفه ای. Discovery: آگاهی در مورد دنیای اطراف مان. IBM: دانش فنی تحت مالکیت خود برند. با این حال برندهایی هم هستند که به جای تمرکز بر نتیجه، تأکید بیشتری روی فرآیند یادگیری دارند. یکی از نمونه ها Lego است. برند قابلیت های کار با دست ها را برای کودکان افزایش می دهد، نوآوری و همچنین مهارت های بیانی و اجتماعی آنها را (هنگام بازی با دیگران) بالا می برد.Lego کودکان را به چالش می کشد و می خواهد لذت و یادگیری را با هم تجربه کنند. تمرکز برند روی فرآیند یادگیری است و نه رسیدن به درجه استادی در ساخت و ساز.

شرکت دیگری که در پیام هایش، یادگیری را منتقل می کند Pearson است؛ یکی از بزرگ ترین شرکت های آموزشی دنیا. Pearson از شعار «همیشه یادگیری» استفاده می کند.

سه- آرامش

در عصری زندگی می کنیم که استرس و هیجانات منفی را خیلی جدی می گیرند و به درمان آن می پردازند، با این حال برندهای زیادی هستند که مردم را برای فعالیت و دستیابی های بیشتر تشویق می کنند(انگار مردم به قدر کافی تحت فشار نیستند). در کمال تعجب هنوز هم برندهایی هستند که عکس این کار را می کنند، کار کمتر و آرامش بیشتر. KitKat یکی از این برندهاست. در طول سال ها برند مخاطبانش را به «زنگ تفریح» ترغیب کرده است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.