Take a fresh look at your lifestyle.

مسابقه دو چراغ سبز آدیداس در ژاپن

اقدام اخیر آدیداس ژاپن تحت عنوانThe» «Green Light Run Tokyo در ماه مارس سال ۲۰۱۷ برای نخستین بار با تمرکز ویژه روی دویدن در شهر، افتتاح نخستین فروشگاه برند از این نوع در منطقه «هاراجوکو» توکیو را جشن می گیرد. به این ترتیبGreen Light Run فرصت طی کامل یک مسیر ۴۲٫۱۹۵ کیلومتری در پرجمعیت ترین شهر جهان را فراهم کرد.

به گزارش ام بی ای نیوز، توکیو با آمار شگفت انگیز ۱۵ هزار و ۷۷۲ چراغ راهنمایی در مقایسه ۱۲ هزار و ۴۶۰ چراغ راهنمایی در نیویورک سیتی و ۶ هزار و ۲۵۲ چراغ راهنمایی در لندن، تقریبا اجازه طی کامل یک مسیر دو درون شهری به شکلی بی وقفه را به هیچ کس نمی دهد.

با استفاده از داده های اطلاعاتی ترافیکی تهیه شده توسط اداره پلیس محلی و توجه به الگو های چراغ راهنمایی، مسافت، زمانبندی و مسائل ایمنی، آدیداس ژاپن با حمایت آژانس تبلیغاتی TBWAHakuhodo شرایط لازم برای برگزاری یک مسابقه دو درون شهری بی نظیر در خیابان های شلوغ توکیو را به وجود آورد. این ماراتون با مسیری کامل و بی وقفه از نیمه شب تا هنگام غروب طول می کشد و با نمایش مناظر شبانه زیبای توکیو، یک سری نقاط دیدنی از قبیل منطقه «آساکوسا» با معبد معروف خود، کاخ امپریال و برج توکیو وجهه ای خاص را پیدا خواهد کرد.

برای شرکت در این مسابقه ۳۰ دونده خوش شانس از میان ۱۸۰ متقاضی از سرتاسر جهان انتخاب شدند. با ردیابی رفتار دوندگان در صورت مشاهده خطر از دست دادن چراغ سبز بعدی به آنها هشدار داده می شود. اجرای قانون «حذف شدن به محض توقف» شرکت کنندگان در مسابقه را ملزم به حفظ یک سرعت به دقت تعیین شده می کند. با توجه به این مقررات، در صورت توقف به وسیله چراغ قرمز، به طور خود به خود فرآیند حذف فرد از مسابقه شکل می گیرد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.