مرور رده
اخبار برندها
از جدیدترین استاندارد آگهی و تبلیغات آنلاین باخبر شوید
از جدیدترین استاندارد آگهی و تبلیغات آنلاین باخبر شوید
در طول تابستان، سازمان تبلیغات تعاملی، تازه ترین استانداردهای خود را در خصوص تبلیغات آنلاین و همراه منتشر کرد.
این استانداردهای جدید…
4 استراتژی بازاریابی برای جذب ترافیک ارگانیک از موتور جستجوی گوگل
4 استراتژی بازاریابی برای جذب ترافیک ارگانیک از موتور جستجوی گوگل
ترافیک ارگانیک موتور جستجو تنها ترافيکی است كه شما بايد از داشتنش خوشحال شويد. اين ترافيک جزو بازديدهايی است كه شما برای…
4 راهکار برای موفقیت در اینفلوئنسر مارکتینگ با بودجه کم
4 راهکار برای موفقیت در اینفلوئنسر مارکتینگ با بودجه کم
این روزها بحث اینفلوئنسر مارکتینگ بسیار داغ است. خیلی از برندها علی رغم علاقه به استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ به علت هزینه بالای آن…
4 راهکار در حوزه برندینگ برای تاثیرگذاری اولیه برند بر روی مخاطب
4 راهکار در حوزه برندینگ برای تاثیرگذاری اولیه برند بر روی مخاطب
با حضور بیش از یک میلیارد وب سایت در فضای اینترنت، ایجاد تمایز برای برندتان به منظور دیده شدن در چنین فضایی کار بسیار دشواری…
19 مورد از تاثیرگذارترین کلمات بر روی مخاطب در حوزه تبلیغات
19 مورد از تاثیرگذارترین کلمات بر روی مخاطب در حوزه تبلیغات
هدف اصلی از تبلیغات این است که بتوانید بر روی مخاطب تاثیرگذار ظاهر شوید. در این رابطه نکاتی وجود دارد که به میزان این امر خواهد…
تاکتیک های مهم در برندینگ و بازاریابی در زمان بحران
تاکتیک های مهم در برندینگ و بازاریابی در زمان بحران
اثرات بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ هنوز هم در بسیاری از نقاط جهان احساس میشود. بسیاری از مردم، همچنان تحت تاثیر ناملایمات اقتصادی هستند:…
دلایل اهمیت توجه بیشتر به سئو در بازاریابی و برندینگ
دلایل اهمیت توجه بیشتر به سئو در بازاریابی و برندینگ
اگر کسب و کاری دارید یا در حوزههای تبلیغات، بازرگانی و برندینگ کار میکنید، حتما با سئو سر و کار داشتهاید. اما چرا سئو مهم است و چرا…
6 مرحله اصلی در تحقیقات بازار
6 مرحله اصلی در تحقیقات بازار
تحقیقات بازار یا Market Research اصطلاحی است که به روند جمعآوری اطلاعات در مورد مخاطبان هدف و بازار هدف اشاره دارد. نقش اصلی تحقیقات بازار این است که به یک…
10 قانون طلایی در تبلیغات تاثیرگذار
10 قانون طلایی در تبلیغات تاثیرگذار
در دنیای امروز تبلیغات نقش کلیدی را در موفقیت کسب و کارهای مختلف ایفا می کند. بدون شک تمامی برندها نیازمند فعالیت در این حوزه هستند با این حال در این…
بازاریابی عصبی چیست و ترفند های قیمت گذاری در بازاریابی عصبی چگونه است؟
بازاریابی عصبی چیست و ترفند های قیمت گذاری در بازاریابی عصبی چگونه است؟
بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصبشناسی است. بازاریابی…