مرور رده
اخبار برندها
14 نکته مهم در بازاریابی برای فروش بیشتر محصولات و خدمات
14 نکته مهم در بازاریابی برای فروش بیشتر محصولات و خدمات
یافتن افرادی که محصول شما را خریداری کنند، بخش مهمی از کل فرآیند فروش است. آیا محصولی خوب دارید، اما مشتریان مناسب ندارید که آن را…
برای رشد کسب و کارمان چرا به برنامه بازاریابی نیاز داریم؟
برای رشد کسب و کارمان چرا به برنامه بازاریابی نیاز داریم؟
بدیهی است در محیط فروش رقابتی امروز، برای رشد کسبوکار، می بایست متمایز بود. در زیر 8 دلیل بیان شده است که چرا یک برنامه بازاریابی …
7 کمپین تبلیغاتی شکست خورده در شبکه های اجتماعی در سال 2108
7 کمپین تبلیغاتی شکست خورده در شبکه های اجتماعی در سال 2108
اکنون در سال 2018 هستیم و اغلب قریب به اتفاق برندها دیگر فعالیت در شبکه های اجتماعی را امری ضروری تلقی می کنند. فعالیت بازاریابی…
۳ اشتباه بزرگ کسب و کارهای کوچک در بازاریابی
۳ اشتباه بزرگ کسب و کارهای کوچک در بازاریابی
امروزه شمار بالایی از افراد در حوزه کسب وکارهای کوچک مشغول به فعالیت هستند. اگر شما هم یک کسب وکار کوچک دارید، در کدام بخش و برای چه کسی فعالیت…
آشنایی با مفهوم تعیین هویت مشتری به وسیله برند و عوامل اصلی آن
آشنایی با مفهوم تعیین هویت مشتری به وسیله برند و عوامل اصلی آن
مفهوم تعیین هویت مشتری به وسیله برند (CBI(Consumer brand identification به ما کمک میکند تا دریابیم که چگونه، چه وقت و…
10 نکته کلیدی برای بازاریابی موفق از طریق اینستاگرام
10 نکته کلیدی برای بازاریابی موفق از طریق اینستاگرام
امروزه اینستاگرام به عنوان پرکاربرترین شبکه اجتماعی جهان معرفی می شود که این امر زمینه مناسبی را برای فعالیت برندهای مختلف فراهم آورده…
تولید محتوا توسط کاربر چه مزایایی دارد؟
تولید محتوا توسط کاربر چه مزایایی دارد؟
همانطور که مخاطبان هر روز با پیام های تبلیغاتی انواع برندها مواجه می شوند، آنها نیز معمولا در آگهی ها به دنبال یک تجربه عمیق تر، نزدیک تر و تعاملی با…
در دوران رکود اقتصادی تبلیغات آفلاین بهتر است یا دیجیتال مارکتینگ؟
در دوران رکود اقتصادی تبلیغات آفلاین بهتر است یا دیجیتال مارکتینگ؟
یکی از اولین اتفاقاتی که در وضعیت بیثبات اقتصادی برای شرکتهای میافتد استفاده از تکنیکهای انقباضی در حوزه بازاریابی و…
چگونه می توانیم ایمیل مارکتینگ موفق و تاثیرگذار انجام دهیم؟
چگونه می توانیم ایمیل مارکتینگ موفق و تاثیرگذار انجام دهیم؟
نمیخواهیم بگوییم ارسال ایمیلهای انبوه به روش قدیمی بیارزش هستند، اما باید توجه داشت این روش ارسال پیام قدری با ایمیل مارکتینگ …
چرا استراتژی بازاریابی به صورت مستمر نیاز به بازبینی و اصلاح دارد؟
چرا استراتژی بازاریابی به صورت مستمر نیاز به بازبینی و اصلاح دارد؟
استراتژیهایی که شما برای بازاریابی خود انتخاب کرده اید باید به صورت مستمر مورد بازبینی و اصلاح و تغییر قرار گیرند.…