منحصر به فردی در همه جای کمپین جدید الجی
از قدیم تا به امروز، کمپانی الجی در زمینه نمایشگرهای کامپیوترهای شخصی به خوبی عمل کرده و همواره توانسته محصولاتی عرضه کند که هر کدام در زمان خود، یک ویژگی منحصر به فرد داشتهاند. این کمپانی اخیرا محصولی جدید از سری نمایشگرهای خود عرضه کرده که از قاعده عنوان شده مستثنا نیست و برای آن یک کمپین تبلیغاتی اجرا کرده که در ادامه به بررسی آن میپردازیم:
۲۵UM65-P یک مانیتور IPS با صفحه نمایش ۲۵ اینچ است که فوق عریض به حساب میآید. این مانیتور از ویژگیهای بسیار مفید و کارآمدی چون قابلیت نمایش چند پنجره بهصورت همزمان، نمایش دو تصویر همزمان از دو ورودی مجزا و خیلی موارد دیگر بهره میبرد. نمایش دو تصویر همزمان، دقیقا همان ویژگی منحصر به فرد این محصول است که حاصل صفحه نمایش فوق عریض این محصول محسوب میگردد.
طراح بنر این کمپین تبلیغاتی برای اینکه به درستی این محصول را معرفی کند، دقیقا روی همین ویژگی منحصر به فرد این نمایشگر دست گذاشته و هر فردی با دیدن بنر، متوجه میشود که با چه محصول جدید و بروزی روبهرو است. از سوی دیگر فریمها به خوبی در کنار هم قرار گرفتهاند و فردی که بنر را مشاهده میکند به راحتی میتواند آن را درک کند.
از آنجایی که الجی تصمیم داشته که مستقیما مخاطب هدفش را وارد مرحله خرید این نمایشگر حرفهای کند، صفحه فرود به جایی برای آن انتخاب کرده. پس از کلیک کردن بر بنر مستقیما وارد صفحه این محصول در فروشگاه آنلاین دیجی کالا میشوید و مستقیما میتوانید هم بررسی این محصول را اشاره کرده و سپس آن را خریداری کنید.
میتوان گفت که طراح کمپین بسیار حساب شده این مخاطب را به سمت فروش برده و میدانسته که چه پروسهای لازم است تا فرد به مرحله فروش نزدیک شود. در صورتی که فردی که کمپین را اجرا کرده، میتوانست فرد را وارد یک صفحه فرود پر از اطلاعات ببرد که در آخر هم ممکن بود مخاطب چندان به خرید حضوری آن علاقه نشان ندهد.
هدف چنین کمپینهایی مشخصا فروش است و کاملا معلوم است که برندی چون الجی نیاز به برندینگ ندارد.