نکات داغ ایمیل مارکتینگ برای سال جاری
باوجود راههای جدید برای بازاریابان جهت رسیدن به مخاطبان وبه دست آوردن محبوبیت،بازاریابی ایمیل هنوز هم به عنوان یکی از استراتژیهای آنلاین موثربرای رشد کسبوکار شما باقی مانده است.
در واقع تحقیقات اخیر از شرکتهای پیشرو در صنعت نشان میدهد که:
2.5 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود دارد.
هفتاد و دو درصد از بزرگسالان آمریکایی آنلاین از طریق گوشیهای هوشمند خود به ارسال و دریافت ایمیل میپردازند.
ایمیل یک کانال ارجح برای دریافت پیامهای تجاری برای 68 درصد از مصرفکنندگان است.
نوزده درصد از مصرفکنندگان – حدود 1 از 5 نفر- خبرنامه ایمیلی را دریافت خواهند کرد فقط به خاطر اینکه ببینند آیا پیشنهادی در آن وجود دارد یا نه؟
این گزینهها خبر خوبی برای کسبوکارهای کوچک است، چون بازاریابی ایمیل یکی از مقرون به صرفهترین و در دسترس ترین روشها است. اما مثل همه چیز دیگر بازاریابی ایمیل موفق تکامل پیدا کرده است و نیازمند توجه بیشتر است.
منبع: smallbiztrends
مصطفی پورمرتضوی | بازاریاب برتر
نظرات بسته شده است.