چهرههای دنیای تبلیغات: ویل دیوی از Droga5
ویل دیوی، متخصص استراتژی برند در شرکت Droga5 است و با اینکه فقط ۲۵ سال سن دارد، توانسته کمپینهای موفقی را برای بسیاری از برندها و سازمانهای شناختهشدهای طراحی کند. کمپین Tap Project یونیسف، یکی از کمپینهای موفقی بود که توسط دیوی طراحی شد و توانست به عنوان یک کمپین موفق در شبکههای اجتماعی مطرح گردد.
کمپین Tap Project بیشتر برای اطلاعرسانی در مورد وضعیت آب آشامیدنی در جهان طراحی شد و یونیسف توانست به سرعت هزینه زیادی برای ارسال آب آشامیدنی، به مناطق محروم بدست آورد و هزاران نفر برای تحقق این هدف یونیسف، از طریق این کمپین به یونیسف کمک مالی رساندند.
دیوی برای کوکا زیرو و همچنین نوشابه انرژی زای کوکاکولا، یعنی Burn، کمپینهای تبلیغاتی آفلاین و آنلاین موفقی طراحی کرد که به شدت مورد توجه قرار گرفتند.
جالب اینجاست که ویل دیوی به شدت به موسیقی علاقمند بوده و به دو ساز گیتار و ساکسیفون مجهز است.
نظرات بسته شده است.