Take a fresh look at your lifestyle.

ضرورت بررسی حلقه گمشده بازار ایران

مسئولان، اقتصاددانان و تولیدکنندگان تلاش می‌کنند تا نفس های اقتصاد ایران را گرم نگه دارند اما حال اقتصاد کشورمان همچنان خوب نیست؟ به راستی حلقه گمشده و تاثیرگذار بر بازار ایران چیست که تولیدکنندگان ما در عرصه های مختلف با افت عملکرد در بازار کار خود مواجه هستند.سوالات متعددی برای فهم این حال و چرایی آن وجود دارد که هر کدام نیازمند بررسی دقیق و علمی دارند.

عصر روز چهارشنبه  عده ای از فعالان اقتصادی با حضور مسعود محمدی – مشاور ارشد بازاریابی و برند- گرد هم آمدند تا درباره نگرانی های خود، دلایل افت بازار ایران و راهکارهای خروج از آن به گفت و گو بپردازند.

دراین دورهمی که دومین نشست از سلسه جلسات دورهمی مدیران برای بررسی دلایل افت بازار ایران با رویکرد بازاریابی بود، سوالاتی همچون تعریف بازاریابی، نحوه انجام فرایند بازاریابی، میزان استقبال و تقاضای مشتریان از محصولات تولید شده مطرح و بررسی شد.

کمبود نیروهای پویا و خلاق و نحوه دستیابی به نیروی انسانی ماهر یکی از دغدغه‌های مطرح شده توسط مدیران در این نشست بود که منجر به بحث و گفت و گو میان حاضران و دستیابی آنان به راهکارهای جدید شناسایی و جذب نیروهای موثر و مفید در سازمان‌ها مطلع شد.

کمبود آموزش نیروهای شاغل اعم از مدیران وکارکنان و نداشتن مهارت لازم برای توسعه کسب وکارها از دیگر دلایل افت کسب و کارها توسط مدیران مطرح شد.

در این نشست که چهار ساعت به طول انجامید، محمدی بعد از آشنایی با رویکرد مدیران در حوزه بازاریابی و استراتژی های آنان در کار، راهکارهای جدیدی را برای بهبود کسب و کارها ارائه کرد.

گفتنی است علاقه مندان شرکت در دورهمی مدیران که در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می شود، می توانند درخواست خود را به شماره ۰۹۱۲۴۷۶۷۳۹۸ ارسال نمایند.

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.