Take a fresh look at your lifestyle.

یک کمپین مسئولیت اجتماعی در راستای خواندن چند خط

کمپین‌های مسئولیت اجتماعی (Corporate Social Responsibility) که در دهه ۶۰ میلادی نیز بیش از گذشته مورد توجه کسب‌وکارهای بزرگ قرار گرفتند، از سری فعالیت‌های تاثیرگذار کسب‌وکارها محسوب می‌گردند که می‌توانند مستقیما روی جوامع و فرهنگ حاکم بر آنها تاثیر بگذارند. چَند خَط که در آبان‌ماه سال گذشته هم اجرا شده بود، به مناسبت نمایشگاه کتاب سال جاری و تحت عنوان ” چَند خَط ۲ “ اجرا خواهد شد.

برگزارکنندگان این کمپین که در قالب یک مسابقه است، ای‌نتورک، زودفود، اسنپ، طاقچه، تیوال و سینما تیکت هستند. برای شرکت در این مسابقه لازم است که به صفحه فرود این کمپین مراجعه کنید و سپس روی دکمه فراخوان “شروع مطالعه” کلیک کنید تا پروسه مسابقه برای شما آغاز گردد.

در این مسابقه، قسمت کوتاهی از یک کتاب را مطالعه می‌کنید و سپس باید به یک سوال از همان متن پاسخ دهید؛ اگر پاسخ شما صحیح باشد، هدایایی دریافت خواهید کرد که عبارتند از:

– ۲۰٪ تخفیف سفارش غذا از زودفود
– ۲۰۰۰ تومان تخفیف سفر درون شهری از اسنپ
– ۵۰۰۰ تومان تخفیف خرید بلیط از سینماتیکت
– ۲۰٪ تخفیف خرید بلیط تئاتر از تیوال

چَند خَط ۲ از اولین روز نمایشگاه کتاب شروع خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و درنظر داشته باشید که هر روز، فقط ۳ بار می‌توانید شانس خود را در مسابقه امتحان کنید و توجه کنید که هدایای برندگان در قالب یک پیام (SMS) ارسال خواهد شد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.