Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری سمینار بین‌المللی برندسازی بین‌المللی

به گزارش سرویس بازار ایسنا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، با توجه به اهمیت موضوع برندسازی بین‌المللی، اقدام به برگزاری سمیناری بین‌المللی با عنوان برندسازی بین‌المللی کرده است.

شرکت‌کنندگان در این سمینار می‌توانند از تجارب ارزشمند شرکت‌های سامسونگ وکاله که از برندهای موفق بین‌المللی و ایرانی هستند بهره‌مند شوند.

 این سمینار با سیستم ترجمه همزمان ارائه می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این سمینار، علاوه بر بهره‌مندی از مطالب سخنرانان و همچنین آشنایی با آنها و سایر علاقه‌مندان به این حوزه، گواهینامه رسمی دانشکده مدیریت و گواهینامه بین‌المللی ANCCP ایتالیا  نیز دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده لینک رویداد در سایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران کلیک کنند.

محورها و موضوعات مورد بحث در این سمینار در ادامه آمده است:

تعریف، تشابه و تفاوت برندسازی ملی و بین‌المللی

شیوه‌های افزایش رقابت‌پذیری برندهای ایرانی در مقابل برندهای بین‌المللی در ایران و جهان

روش‎‌های نوین برندسازی و ارتباطات برند با رویکرد بین‌المللی

تاثیر برند کشور مبدأ بر هویت کالاهای صادراتی و شیوه‌های برندسازی ملی

بیان تجارت برندهای موفق ایرانی و جهانی (شرکت سامسونگ و کاله)

پرفسور هاب روئل، شهریار شفیعی، بهنود الله‌وردی‌نیک، علی جعفریه، بهرام خیری و محمود محمدیان از سخنرانان این سمینار هستند.

ثبت نام گروهی با بیش از ۳سه نفر مشمول ۱۰درصدتخفیف گروهی است و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی معتبر می‌توانند از ۱۰ درصد  تخفیف برخوردار شوند.

همچنین شرکت‌های دانش ‌بنیان مشمول ۷۰درصد  تخفیف کریدور صادرات هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به این آدرس مراجعه کنند.

در صورتی که تمایل به ثبت‌نام، از طریق فرم هستید، می‌توانید فرم ثبت نام را از این لینک دریافت کرده و پس از تکمیل به دبیرخانه، ارسال کنید.

سمینار بین‌المللی با عنوان برندسازی بین‌المللی روز ۱۴ بهمن‌ماه سال جاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.