Take a fresh look at your lifestyle.

جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در جاده های استان همدان

0


جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در جاده های استان همدان

رئیس واحد بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان ، اعلام کرد : تابلوهای تبلیغاتی فاقد مجوز که به صورت غیرمجاز در جاده های سطح استان همدان نصب شوند جمع آوری می شود .
به گزارش مجله خبری محیطی ، به نقل از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان ، غلامرضا درگاهی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز و نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی فاقد مجوز در حاشیه جاده ها در تصادفات و بروز حوادث جاده ای نقش بسزایی دارد ، گفت : نصب هرگونه تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه های کشور تنها با اخذ مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و در استان ها از ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها مجاز است .
وی ادامه داد : در صورت مشاهده نصب تابلوهای غیر مجاز ضمن اطلاع رسانی به مالکین جهت دریافت مجوز در صورت تایید مکان نصب تابلو قراردادی از سوی اداره کل حمل و نقل استان با صاحبان تابلو منعقد و مجوز نصب صادر می شود .
رئیس واحد بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان ، افزود : در صورت عدم توجه به مکاتبات و مراجعه مالکین جهت اخذ مجوز این اداره کل از طریق دادستانی نسبت به قلع و قمع و جمع آوری تابلو های مورد نظر اقدام خواهد کرد .
درگاهی خاطرنشان کرد : مکان یابی تابلوهای تبلیغاتی نیز با توجه به فاکتورهای مختلف ایمنی عبور و مرور و ترافیک و هم چنین پروژهای عمرانی منطقه توسط کارشناسان این اداره کل انجام می شود .
وی اضافه کرد : متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی حاشیه راه ها می توانند با مراجعه به واحد بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اقدام به اخذ مجوز کنند و همچنین از اصول مکان یابی و معیارهای فنی و رعایت قوانین و مقررات ایمنی عبور و مرور و ترافیک آگاهی یابند .
رئیس واحد بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت : تبلیغات در محورهای مواصلاتی ، رسانه‌ای منحصر بفرد است و تحقیقات نشان می‌دهد نمایش‌های تبلیغاتی نوعی تجارت قانونی و مشروع در کنار جاده‌ها و بخش سازمان یافته ای از اقتصاد ملی است که باید در جهت ترویج فرهنگ ایمنی و سلامت، رفاه و آسایش مسافران و کاربران جاده ها قرار گیرد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ