Take a fresh look at your lifestyle.

گردهمایی رابطین روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان

0


گردهمایی رابطین روابط عمومی ادارات تعاون روستایی شهرستانها در راستای تبیین جایگاه روابط عمومی و نقش آن‌ در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی،بمناسبت هفته روابط عمومی در مدیریت استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از خوزنا، گردهمایی رابطین روابط عمومی ادارات تعاون روستایی شهرستانها در راستای تبیین جایگاه روابط عمومی و نقش آن‌ در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی،بمناسبت هفته روابط عمومی در مدیریت استان برگزار شد .

مدیر  تعاون روستایی خوزستان در این گردهمایی گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی،در یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌ سازترین دوره‌های حیات خود قرار گرفته که با بهره‌گیری از دانش روز و توان و استعداد الهی،در عصر ارتباطات به لزوم اطلاع‌رسانی در تمام‌ نهادها،تأکید فراوان دارد،تا تمامی فعالیت‌های مربوط به امور کشاورزی،به بهترین و صحیح‌ترین‌ شکل،به افکار عمومی منعکس گردد .

هرمز خواجوی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در انعکاس اخبار و رویدادها، تأکید کرد : اطلاع‌رسانی سالم و به‌ موقع،در تصمیمات کلان مؤثر است .

در این گردهمایی  مسئول روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان  ضمن بیان نقش و‌ جایگاه روابط عمومی در سازمان به برنامه‌ریزی‌ در جهت تغییر رویکرد گذشته و برون رفت از روزمرگی اشاره نمود و افزود:شرح وظایف روابط عمومی‌ها مدون شده تا فعالیت‌ها تخصصی گردد و با تخصصی شدن کارها،سطح‌ کیفی و کمی اقدامات،ارتقاء یابد،که در این راستا از توان افراد خبره  و مجرب  نیز می‌توان استفاده نمود .

ایمان کردانی با بیان این مطلب‌ که در آینده کار پژوهشی در زمینه آسیب‌شناسی و کار آمد سازی شبکه تعاونیها  صورت خواهد گرفت،گفت‌ نقاط ضعف باید شناسایی شود تا زمینه رفع نواقص فراهم و به نقاط قوت  تبدیل شوند .

وی به اولویت‌بندی رسانه‌ها جهت انعکاس اخبار اشاره‌ کرد و گفت:اخبار صحیح،کامل و به موقع،باید ارسال شود؛زمان در اطلاع‌رسانی،مهمترین فاکتور است و باید با رعایت سه اصل مهم دقت، صحت و سرعت ارسال‌ اخبار انجام شود .

همچنین در پایان گردهمایی مهندس خواجوی از روابط عمومی های ادارات تعاون روستایی شهرستانها تقدیر و تشکر نمود و گفت:امید آن است که این گردهمایی ،مقدمه‌ای باشد برای هرچه‌ پر بارتر شدن عملکرد روابط عمومی‌ها که در عصر فناوری اطلاعات،در حال پیشرفت و توسعه هستند .

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ