بیلبورد هوشمند Dove از یک روز بارانی دوش حمام میسازد
ترکیب ایده با فناوری، رسانه و دادههای اطلاعاتی لحظه به لحظه از وضعیت آب و هوا در بیلبورد هوشمندانه Dove دیدنی است.
آژانس تبلیغاتی «Havas Helia» به وسیله یک بیلبورد هوشمند از روز بارانی در میدان تایمز نیویورک یک دوش حمام میسازد.
به گزارش امبیای نیوز، در این بیلبورد یک نمایشگر دیجیتال به ترکیب فناوری، رسانه و اطلاعات وضعیت آب و هوا پرداخته است تا به تغییرات آب و هوا در اطراف خود واکنش نشان دهد.
شخصیت زن Dove، آلیس، با نگاهی به اطراف، شرایط آب و هوایی را بررسی میکند. با مشاهده نشانههایی از بارش باران و سپس وقوع این اتفاق، آلیس دوش میگیرد. در پی توقف باران، او به نمایش شامپو بدن Dove و برخورداری از پوستی لطیفتر حتی پس از یک دوش کوتاه میپردازد. این ایده وعده «فقط یک دوش» کمپینهای برند را تبلیغ میکند.